فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) گفت: دومین کاروان دانش آموزی راهیان نور شهرستان فردیس در قالب 220 نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۵۷۲۴۹
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار لشگری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)  در آیین افتتاحیه اردوی راهیان نور دانش آموزی در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به نقش مهم اردوی راهیان نور در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت که از روحیات مهم رزمندگان در هشت دفاع مقدس است باید به نسل دانش‌آموز و دانشجو منتقل شود که مهم‌ترین روش آن از طریق اعزام اردوی راهیان نور محقق شود.

وی با بیان اینکه اردوی راهیان نور از مؤثرترین راه‌ها برای مقابله با  جنگ فرهنگی دشمن است افزود: یکی از اقدامات مؤثر برای مقابله با تهاجمات، شبیخون‌ها و فعالیت‌های فرهنگی دشمن، برگزاری اردوهای راهیان نوراست.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) از اعزام دومین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان فردیس خبرداد و  گفت: نخستین کاروان دانش آموزی راهیان نور شهرستان فردیس  در قالب 220 نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

جناب سرهنگ لشگری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) با بیان اینکه این توفیقی است که خداوند به شما عنایت کرده تا درسرزمین نور حضور داشته باشید افزود : باید بدانیم که شهدا رفتند تا ما عزت پیدا کنیم همانطور که از دوران دفاع مقدس تاکنون برای آسایش و امنیت و حفظ دین و انقلاب اسلامی شهدای زیادی دادیم ،پس از این هم هستند دلاورمردانی که برای امنیت و آسایش وحفظ دین و انقلاب از جان و مال خود بگذرند ، دلاورمدانی چون شهدای اقتدار وشهدای مدافعان حرم واین راه همچنان ادامه دارد .

سرهنگ پاسدار علی لشگری در خصوص اعزام راهیان نور عنوان کرد: دومین کاروان راهیان نور دختران شهرستان فردیس به تعداد 220 نفر در قالب 5 اتوبوس از 5 مدرسه این شهرستان به سرزمین نور اعزام شدند .که این روند ادامه دارد.

وی با اشاره به آثار و برکات مهم اردوی راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: آشنایی دانش آموزان با جوانمردی‌های جوانان در دفاع مقدس و تقویت روحیه مقاومت و ایثار در بین دانش آموزان و برنامه‌های پیش بینی شده متنوع  فرهنگی و تاثیرگذار در طول این اردو قطعا آثار و برکات بسیاری را به همراه دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : بازدید دانش آموزان امروزی از مناطق جنگی در قالب اردوهای راهیان نور سبب پایداری ارزش‌ها در جامعه می‌شود.

 
 
خبرنگار بسیج :دلشاد
ارسال نظرات
پر بیننده ها