در لیگ دسته اول فوتسال کشور؛

«سن ایچ» ساوه تیم «استقلال» ماهشهر را گلباران کرد

حساس ترین بازی هفته ششم لیگ دسته اول فوتسال کشور در صدر جدول در ساوه برگزار شد و تیم سن ایچ ساوه با ۱۰ گل استقلال نوین ماهشهر را بدرقه کرد.
کد خبر: ۸۹۵۷۲۱۶
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، حساس ترین بازی هفته ششم لیگ دسته اول فوتسال کشور بین تیم های صدر جدول در ساوه برگزار شد و تیم سن ایچ ساوه با ۱۰ گل استقلال نوین ماهشهر را گلباران کرد.

تیم سن ایچ که از ابتدای فصل، عزم خود را برای صعود در همه بازی ها نشان داده است، در برابر رقیب هم امتیاز و مدعی نیز با قدرت بازی را شروع کرد و گل اول را با حمایت پرشور طرفداران در همان دقایق اولیه بازی، حمید طاهری برای سن ایچ به ثمر رساند.

سن ایچ بعد از گل اول بازی را به خوبی مدیریت کرد و توانست دو گل دیگر را در نیمه اول به ثمر رساند و با نتیجه ۳ بر ۰ نیمه اول را تمام کند.

در نیمه دوم بازی تیم استقلال نوین که بازی را باخته بود تلاش کرد تا گلزنی کند اما در نهایت ۷ گل سهم تیم سن ایچ و سه گل سهم تیم استقلال از نیمه دوم بود و نتیجه نهایی این بازی پُرگل ۱۰ بر ۳ به نفع سن ایچ ساوه شد.

حمید طاهری،‌ نادر حنیفی(۴)، مجتبی حسن نژاد (۲)، فرشید نادری، رشید قلی پورو رضا سپندار گلزنان تیم سن ایچ ساوه بودند و دزفولی، صالحی و کریم نژاد برای تیم ماهشهر گلزنی کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار