فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تاکید کرد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: بصیرت و دشمن‌شناسی دو رکن اساسی نیروهای مقاومت بسیج است.
کد خبر: ۸۹۵۷۲۰۵
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در دیدار صمیمانه فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج اراک، با بیان اینکه بسیج شجره طیبه‌ای است که در شرایط کنونی ماموریتش مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان است، گفت: قدرت نهفته در ملت جمهوری اسلامی ایران به دلیل حضور و موفقیت‌های بسیج است.

وی افزود: بصیرت و دشمن‌شناسی دو رکن اساسی نیروهای مقاومت بسیج است و فعالیت‌های این نهاد مردمی و انقلابی فراتر از برنامه‌های ابلاغی است.

پاسدار رضایی تصریح کرد: این نهاد ارزشمند انقلابی با بهره‌گیری از شریف‌ترین و خالص‌ترین افراد و حضور در صحنه‌های مختلف از ۸ سال دفاع مقدس گرفته تا حضور در عرصه آبادانی ایران اسلامی و مقابله با هجمه‌های فرهنگی و عقیدتی نقشی بسیارحساس، مهم و اساسی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عهده دار بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با بیان اینکه بسیج بستری را فراهم کرده تا هر کس و با هر نوع استعداد و خلاقیت بتواند در این نهاد حضور پیدا کند، گفت: بسیج خواهران امروز گسترده‌ترین تشکل مردمی زنان است که با حفظ جایگاه‌های حضور و سازمان یافته می‌کوشد تا در دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی نقش‌آفرین باشد.

وی افزود: شما خواهران بسیجی وظیفه خطیرتری را نسبت به سایرین در جامعه دارید چراکه بایستی ضمن اجرای برنامه‌های ابلاغیآ اسیب‌های اجتماعی محله را شناسایی و با همفکری دیگر اعضای پایگاه مقاومت برای رفع این مشکلات چاره‌اندیشی کنید.

پاسدار رضایی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام، سناریوهای مختلفی را برای سرنگونی انقلاب اسلامی به اجرا گذاشته‌اند اما راه به جایی نبرده‌اند و به همین  سبب تمام امید و تلاش آنان پیروزی در این جنگ تمام عیار فرهنگی است و شما خواهران می‌توانید در خنثی سازی این توطئه‌ها بیشترین و مهم‌ترین نقش را ایفا کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات