خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های آموزشی با شهرداری تبریز، گفت: تحصیل ۳۵۰ هزار دانش آموز در چهارهزار مدرسه شهر تبریز، قابلیت کم‌نظیری برای توسعه فرهنگ شهروندی است.
کد خبر: ۸۹۵۷۱۹۸
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، جعفر پاشایی، خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته، همکاری شهرداری و آموزش‌وپرورش، نقش مهمی در غنی‌سازی اوقات فراغت در پایه‌های مختلف سنی داشته‌است.

وی با اشاره به تاثیر مدارس در ارتقای فرهنگ عمومی گفت: اجرای قوانین ترافیکی به خصوص در موضوع کمربند ایمنی، با همکاری مدارس و دانش آموزان، با موفقیت‌های  چشمگیری همراه بوده‌است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از فعالیت ۲۳ هزار معلم در شهر تبریز خبر داد و افزود: این ظرفیت کم‌نظیر، قابلیت کارشناسی مهمی برای ارتقای فرهنگ و آموزش‌های شهروندی است.

پاشایی، ظرفیت دارالقرآن‌ها، پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی، سالن‌های ورزشی، کانون‌های تربیتی و اردگاه‌ها را از دیگر بسترهای همکاری خواند و گفت: لازمه این امر، برنامه‌محوری و هماهنگی دو مجموعه است که می‌تواند گره‌های پیدا و پنهان فرهنگ شهروندی را رفع کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها