فرمانده حوزه دانش آموزی شهید مطهری:
به همت حوزه دانش آموزی شهید مطهری ناحیه روح الله یزد آموزش بدو ورود اعضای عادی بسیج حوزه دانش آموزی دبستان سیدالشهدا واحد چمرانبرگزار شد. در این برنامه مباحث بصورت اجرای تئاتر و مسابقه برای دانش آموزان صورت پذیرفت.
کد خبر: ۸۹۵۷۱۷۴
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: فلاح زاده فرمانده حوزه دانش آموزی شهید مطهری در این جلسه که همزمان با آغاز حکومت امام زمان (عج) آموزش بدو ورود اعضای عادی بسیج در قالب اجرای تئاتر عروسکی برگزار شد گفت: در این برنامه به مباحث، حجاب، پوشش مقابل نامحرم، دروغگویی و راستگویی، احترام به والدین و ... در قالب تئاتر و مسابقه پرداخته شد.
وی در ادامه افزود:بچه‌ها، بزرگسالان مهم زندگی خود را الگو قرار می‌دهند. آنان به رفتار افراد بالغ بسیار توجه می‌کنند و از آن تقلید می‌کنند. ممکن است ما ارزش‌های معینی را موعظه کنیم، ولی اگر اعمال ما با کلمات‌مان هم‌خوانی نداشته باشد، آنچه بچه‌های ما به آن توجه می‌کنند، رفتار ماست.
فرزندان از والدین و بزرگسالان دیگر می‌آموزند حفظ احترام یعنی چه. وقتی پدر و مادر برای یکدیگر و برای بزرگترهای فامیل و سالمندان ارزش و احترام قائل شوند فرزندانشان مساوات را می‌آموزند. از عوامل تاثیرگذار روش‌های پدر و مادری کردن، باور‌های روشنی است که در فرزندان شکل می‌گیرد. چگونگی آموزش والدین به فرزندان الگویی از روابط پدر و مادر و فرزند را به آن‌ها می‌آموزد. اگر فرزندان در جوی از احترام و همیاری پشتیبانی شوند، با احترام و همیاری به عنوان ارزش‌ها همساز می‌شود و آن را در دیگر روابط‌شان به کار می‌برند.
ارسال نظرات