امام جمعه اشکذر:

مجلس باید زنده و سالم باشد/ نمایندگان مجلس سلیقه‌ای با قانون برخورد نکنند

امام جمعه اشکذر خدمتگزار مخلص بندگان خدا، قانون‌مداری و شجاعت را از ویژگی‌های آیت‌الله مدرس دانست و گفت: نمایندگان مجلس سلیقه‌ای با قانون برخورد نکنند و در هر جایی که قانون بر علیه آن‌ها است قانون را زیرسوال نبرند و همچون کلام مقام معظم رهبری مجلس ما باید زنده و سالم باشد..
کد خبر: ۸۹۵۷۱۵۸
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضا طالبیان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ضمن اشاره آغاز هفته وحدت گفت: امت اسلامی تا زمانی که اتحاد داشته باشند پیروزی با آنهاست و تمام همت دشمنان از بین بردن اتحاد به شکل‌های گوناگون است، اختلافات روح اتحاد اسلامی را آسیب می‌زند و از بین می‌برد و عرصه جولان کافران و دشمنان را فراهم می‌کند.
امام جمعه اشکذر ادامه داد: اکنون که بعد از گذشت قرن‌ها از اسلام، تمدن اسلامی علی‌رغم میل دشمنان در حال شکل گرفتن و تکمیل شدن است، کفر و شرک و صهیونیسم بین الملل تمام تلاش خود را می‌کند تا وحدت امت اسلامی شکل نگیرد.
طالبیان به مناسبت روز مجلس و شهادت شهید مدرس اشاره کرد و گفت: مجلس باید نسبت به رفع گرفتاری‌ها و مشکلات مردم بویژه جوانان انقلابی عمل کند، مجلس شورای اسلامی انتظارات مردم را برآورده نکرده است، مردم از مجلس انتظار اقدام انقلابی دارند، مسائل کلیدی و اصولی و ضروری مردم را در اولویت قرار دهند.
وی خدمتگزار مخلص بندگان خدا، قانون‌مداری و شجاعت را از ویژگی‌های آیت‌الله مدرس دانست و گفت: نمایندگان مجلس سلیقه‌ای با قانون برخورد نکنند و در هر جایی که قانون بر علیه آن‌ها است قانون را زیرسوال نبرند و همچون کلام مقام معظم رهبری مجلس ما باید زنده و سالم باشد.
وی با تبریک ۱۶ آذر و دانشجو تصریح کرد: مقام معظم رهبری از دانشجویان چهار چیز را مطالبه کردند که شامل جهاد علمی، بصیرت، آرمان‌گرایی و معنویت است که مسئولین دانشگاه و آموزش عالی و اساتید و دانشجویان مطالبات رهبر خردمند و دلسوز را سرلوحه کار خود قرار دهند.
ارسال نظرات