بی توجهی مدیران دستگاه ها نسبت به اموال اداری فرسوده، باعث بروز مشکلات و هدر رفت منابع دولتی می شود که باید در این راستا، توجه لازم از سوی این مدیران صورت گیرد.
کد خبر: ۸۹۵۷۱۴۸
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان، گفت: برخی تجهیزات و اموال اداری فرسوده در دستگاه های دولتی استان رها شده است، این تجهیزات که تمامی آنها نیز شماره اموال دارند، از چرخه فعالیت و استفاده دستگاه‌ های دولتی خارج نمی‌ شوند و همین امر باعث شده است تا فضاهای اداری با این تجهیزات بلا استفاده، اشغال شوند.

اسداله درویش امیری افزود: متاسفانه بی توجهی مدیران دستگاه ها نسبت به اموال اداری فرسوده، باعث بروز مشکلات و هدر رفت منابع دولتی می شود که باید در این راستا، توجه لازم از سوی این مدیران صورت گیرد.

وی اظهار داشت: در راستای استقرار نظام آراستگی در دستگاه های اجرایی استان باید مدیران دستگاه های دولتی نسبت به اجرای جدی نظام آراستگی در دستگاه های زیر مجموعه خود، تلاش بیشتری داشته باشند.

استاندار زنجان تصریح کرد: باید طی هر سال، برنامه ثابت مشخصی در راستای استقرار نظام آراستگی در دستگاه های اجرایی استان تعریف شود و با همکاری اداره کل اقتصاد و دارایی استان، نسبت به اجرایی کردن و ساماندهی این بخش اقدام جدی صورت گیرد.

اسداله درویش امیری افزود: بکارگیری مدیران در سطوح مختلف دستگاه های اجرایی باید مطابق با شایسته سالاری، توانایی مدیریتی و کارشناسی افراد صورت گیرد.

 

 

ارسال نظرات