خبرهای داغ:
طی حکمی از سوی معاون رئیس جمهور،

استاندار «رئیس شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان قزوین» شد

معاون رئیس جمهور و دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، استاندار قزوین را به عنوان «رئیس شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان قزوین» منصوب کرد.
کد خبر: ۸۹۵۷۱۲۷
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین طی نشستی با استاندار قزوین حکم ابلاغ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی معاون رئیس جمهور و دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را به ایشان تحویل داد.
بر اساس این حکم عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین به عنوان «رئیس شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان قزوین» منصوب شد.
در این نشست همچنین مسائل مربوط به شورای ترویج و توسعه‌ی فرهنگ ایثار و شهادت و نحوه‌ی تشکیل جلسات مورد بررسی قرار گرفت.
در متن حکم آمده است:
جناب آقای عبدالمحمد زاهدی
استاندار محترم قزوین
سلام علیکم
احتراماً، با عنایت به راه اندازی شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و بر اساس تاکید رئیس جمهور و رئیس محترم شورای عالی، مبنی بر اجرای ماده 63 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، به موجب این حکم به عنوان «رئیس شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان قزوین» منصوب می‌شوید.
امید است با اتکاء به خداوند متعال و پیروی از منویات امام راحل (قدس سره) و شهیدان هشت سال دفاع مقدس، با بکارگیری تمام ظرفیت‌های استانی در جهت اجرایی نمودن جلسات شورای استانی و شهرستان‌ها در راستای تحقق سیاست‌های کلان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و آئین نامه‌های ابلاغی از سوی دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت موفق و مؤید باشید.
سید محمدعلی شهیدی
معاون رئیس جمهور و دبیر شورای عالی
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار