حجت الاسلام منتشلودرجمع پرسنل کمیته امداددهگلان
حجت الاسلام منتشلو مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درجمع پرسنل کمیته امداداین شهرستان به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت گفت:تفرقه و دوئیت عامل شکست و زمینه ساز نابودی است
کد خبر: ۸۹۵۷۱۱۹
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج ازکردستان، حجت الاسلام منتشلومسول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درجمع پرسنل کمیته امداداین شهرستان به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت گفت:تفرقه و دوئیت عامل شکست و زمینه ساز نابودی است.

وی اظهار داشت:برای اجتناب از این آفتِ مهلک باید با نزدیک کردن دل‌ها به یکدیگر و ایجاد رأفت و صداقت و وحدت، از غرق شدن در گردابِ هلاکت رهایی یافت.

منتشلو  افزود:پیامبر گرامی اسلام، که منادی رستگاری و پیروزی بود، با وحدت آفرینی توانست قوای از هم گسسته مردم را جمع کند و با تقویت قوای لشکر اسلام، به مقابله با شرک و کفر و بی عدالتی‌ها بپردازد.

وی اضافه کرد:از ثمرات اختلاف، بدبینی و بدگمانی است و چنانچه انسان‌ها عینک اعتماد به چشم بزنند چه بسا که می‌توان از بروز بسیاری از اختلاف‌ها جلوگیری کرد و با وفاق و یکدلی در کنار یکدیگر زندگی نمود.

منتشلو در پایان بیان داشت: تفرقه؛ ریشه جدال و زمینه ساز بحران در جامعه است و هر حرکتی که نشانی از تفرقه و جدایی در آن باشد، گامی به سوی نابودی و انهدام جامعه و نعمت‌های الهی است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات