خبرهای داغ:
با حضور مردم شهیدپرور؛

مراسم هفتمین روز تدفین مدافع حرم شهید رحیمی برگزار شد

مراسم هفتمین روز تدفین مدافع حرم شهید روح‌الله رحیمی با حضور مسوولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۷۱۱۸
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم هفتمین روز تدفین مدافع حرم شهید روح‌الله رحیمی با حضور مسوولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در مسجد صاحب‌الزمان(عج) چوبیندر برگزار شد.
در این مراسم، سرهنگ هاشم آذربایجانی فرماندهی تیپ 82 صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: نیروهای افاغنه آموزش مقدماتی و مراحل اولیه نظامی را در ایران گذراندند و سپس برای مبارزه با گروه‌های تکفیری در سازمان رزم قرار گرفتند.
وی افزود: از آغاز تا پایان نابودی گروه‌های تکفیری داعش، رزمندگان ایرانی، افغانستان در تیپ فاطمیون، پاکستان در تیپ زینبیون، عراق در تیپ حیدریون و حزب‌الله نقش بسزایی داشتند.
آذربایجانی با بیان اینکه استقبال رزمندگان مدافع حرم افغانستان به قدری زیاد بود که تیپ به لشگر فاطمیون تبدیل شد، گفت: بیشتر این رزمندگان از نسل جوان و آماده برای شهادت بودند.
فرماندهی تیپ 82 صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: نیروهای جوان مدافع حرم افغانستان در مبارزه با گروه‌های تروریستی شجاع بودند و با روحیه‌ی پرشوری علیه آنها مبارزه می‌کردند.
این مسوول با اشاره به مجاهدت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس گفت: روحیه‌ی رزمندگان مدافع حرم در مبارزه با داعش به گونه‌ای بود که یک بار دیگر دفاع مقدس برایم در جبهه مقاومت تداعی شد.
وی گفت: رزمندگان فاطمیون، حیدریون، حزب‌الله، یمنی و ایران دوشادوش یکدیگر در کنار هم به عنوان امت واحده در خط مقدم برای مبارزه با داعش حضور داشتند.
فرماندهی تیپ 82 صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: امروز افتخار ما این است که امت شیعه و واحدی برای مبارزه با دشمنان اسلام تشکیل شده است که امیدواریم در ادامه مبارزات، اسرائیل نیز بزودی سرنگون شود.
آذربایجانی گفت: هر کشوری که در برابر دشمن مقاومت و استقامت کند، پیروز میدان خواهد بود و عزت و اقتدار کشورش افزایش خواهد یافت.
در مراسم فوق، بیانیه خانواده شهید مدافع حرم، روح‌الله رحیمی قرائت شد و از حضور پرشور مردم استان قزوین و هم‌وطنان افغانستانی در مراسم هفتمین روز تدفین این شهید بزرگوار قدردانی کرد.
در این مراسم مسوولان استانی از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌‌ی شهر قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان حضور داشتند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها