خبرهای داغ:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: از محل عوائد موقوفات و در راستای اجرای نیات واقفان نیک‌اندیش 25 نفر از اقشار محروم استان برای اولین بار زیارت خود به مشهد مقدس اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۹۵۷۱۰۴
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ز محل عوائد موقوفات و در راستای اجرای نیات واقفان نیک‌اندیش 25 نفر از اقشار محروم استان برای اولین بار زیارت خود به مشهد مقدس اعزام می شوند..
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین درباره طرح «زائران حرم رضوی» اظهار کرد: در سال گذشته با بهره‌گیری از عواید 113 موقوفه دارای درآمد مرتبط با این طرح، یک هزار و 25 نفر زائر بار اولی از سراسر کشور به مشهد مقدس اعزام شدند. که سهم استان قزوین 20 نفر بوده است
۱۰۲۵ زائر بار اولی به مشهد اعزام شدند
وی افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه همه ساله افرادی را که به لحاظ مالی توانایی سفر به مشهد مقدس را ندارند و تاکنون نیز به مشهد مقدس مشرف نشده‌اند از محل عواید موقوفات منطبق با نیت کمک به زوار امام رضا (ع) در قالب طرح «زائران حرم رضوی» به مشهد مقدس اعزام می‌کند.
مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین تاکید کرد: امسال این اعزام با مشارکت برنامه تلویزیونی سمت خدا، اقدام به معرفی و گسترش دایره طرح «زائران حرم رضوی» کند تا خیرانی هم که قصد مشارکت در این حرکت معنوی را دارند در این عمل خداپسندانه سهیم شوند.
حجت الاسلام عادل ضمن دعوت از همه علاقه‌مندان برای مشارکت در طرح «زائران حرم رضوی» گفت: مردم ولایتمدار استان قزوین می‌توانند با پرداخت 200 هزار تومان یا مبلغی کمتر و بیشتر (البته مبلغ مورد نظر را با اعداد انگلیسی وارد کنند) و با شماره‌گیری کد #25*733* در تلفن همراه خود در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند. شایان ذکر است که 25 زائر بار اولی عصر روز جمعه 10 آذر ماه از اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین به سمت مشهد مقدس حرکت می نمایند و در شامگاه چهارشنبه 15 آذرماه به سمت استان قزوین حرکت می نمایند.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها