نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: شکست داعش برای نظام سلطه و کشور‌های جنایتکار بسیار سنگین‌تر و عذاب‌آور‌تر از این است که ابراز می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۵۷۱۰۱
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در مراسمی با حضور نماینده، ولی فقیه در استان کردستان یاد و خاطره ۱۱ شهید روستای طوغان از توابع بخش دلبران در شهرستان قروه گرامی داشته شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی با اشاره به شکست داعش و سرنگونی این گروهک تکفیری و تروریستی اظهار داشت: دشمنان با هدف تسلط بر منطقه و سود چند جانبه، داعش را در دل جهان اسلام ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی در نابودی داعش بیش از پیش نمایان شد افزود: شکست داعش هدیه‌ای بود که شهدای مدافع حرم به تمام مردم جهان دادند.

نماینده، ولی فقیه در کردستان با تاکید بر اینکه شهدا همواره برای همگان خیر و برکت و منفعت به همراه داشته‌اند خاطر نشان کرد: شکست داعش برای نظام سلطه و کشور‌های جنایتکار بسیار سنگین‌تر و عذاب‌آور‌تر از این است که ابراز می‌کنند.

وی با بیان اینکه ایران ما جوانان با استعدادی دارد که در جنگ تمامی نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کنند و موجب یأس و نا امیدی دشمن می‌شوند تصریح کرد: این با عنایت خداوند متعال و درایت رهبری انقلاب حاصل شده است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شهدای ما قدرت ایمان و شهادت را دیدند واین فکر و شیوه و روش انقلابی و روحیه شهادت طلبی در راه اسلام ناب محمدی (ص) اگر در جهان منتشر شود و فراگیر شود دیگر چیزی برای دشمن نمی‌ماند.

وی به عزت و اقتدار ایران اسلامی در جهان اشاره نمود و افزود: به برکت وجود مقام معظم رهبری امروز ایران اسلامی از یک اقتدار مثال زدنی در جهان برخوردار است.

به گفته وی ایران اسلامی قدرت بزرگی در دنیاست و رهبرمعظم انقلاب نه تنها رهبر جهان اسلام است، بلکه دشمنان هم ایشان را به عنوان رهبر پذیرفته‌اند و به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری آیت الله خامنه‌ای اذعان دارند.

در این مراسم همچنین آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی و مسئولین شهرستان با حضور بر مزار شهدای روستای طوغان و با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای این روستا را گرامی داشتند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات