افتتاحیه دومین کارگاه آموزشی پرچمداران دین واندیشه در کردستان با حضور ماموستایان وروحانیون شهرستانهای این استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۷۰۹۳
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در این افتتاحیه که صبح امروز در مجتمع استانی شهید سلیمان خاطر توسط بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان برگزار شد، سردار رجبی  فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت اظهار داشت:محتوا ومتن این دوره‌ها مربوط به خود شما است وما در کنار شما در ترتیب برگزاری این دور‌ها حضور خواهیم داشت.

وی به موضوع وتهدیداتی که امروزه دامن گیر جامعه اسلامی شده است اشاره کرد و افزود:حمله وطراحی حمله به دولت‌های اسلامی و نفوذ دشمن با ایجاد تفرقه افکنی بین امت واحد و روی کار آوردن اسلامی که مردم از آن نفرت داشته باشند از اهداف دشمن است و ما باید توان مقایله با این دسیسه‌ها را داشته باشیم.

سردار رجبی از دشمنان اسلام به مانند دمل‌ها و غده‌های سرطانی بدخیم نام برد و بیان داشت: که از هرکجا جلوی آنان را بگیریم با دسیسه‌ای دیگری و در جایی دیگری سر بر خواهند آورد و مقابله و ایستادگی در برابر هر دسیسه‌ای از جانب دشمن را برعهده امت واحد و روحانیون، با طرح برنامه و راهکار مناسب دانست.

وی گفت::در برگزاری این دوره‌ها واین کلاس‌ها باید کوشید تا علما و روحانیونی واحد و یکپارچه تربیت کرد.

سردار رجبی در ادامه با اشاره به هفته وحدت افزود:همه باید در هفته وحدت در کنار هم موحدانه تمکین کنیم. وی دین اسلام را دین نجات بخش دانست و بیان داشت همگان باید به داشتن این دین کامل از جانب پرودرگار مفتخر باشیم.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام پارسا مسئول سازمان بسیج روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان، تالیف قلوب، وحدت هر چه بیشتر بین ماموستایان و روحانیون و شناخت وبررسی جریانات انحرافی در اسلام و راهکار‌های مقابله با آن را از اهداف برگزاری این دوره‌ها عنوان کرد.

وی در پایان بیان داشت:این برنامه در سه دوره ویژه خواهران وبرادران برای ۳۳۰ نفر روحانیون استان در ۴ روز برگزار میگردد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات