مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان گفت: به همت بسیج سازندگی 35 واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی در کرمانشاه احداث می شود
کد خبر: ۸۹۵۷۰۸۸
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: همزمان با آغاز هفته وحدت گروهی سی نفره متشکل از هشت ظایفه از بزرگان، وعشایر، جهادگران، کارشناسان متخصص عمران همراه با فرمانده سپاه سلمان استان به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه کامیون حامل مایحتاج زلزله زدگان در غرب کشور نیز به همراه گروه جهادی به کرمانشاه اعزام شده است ، افزود: دو روستای ثلاث بابا جانی و بانی نال که دو کیلومتر با مرز عراق فاصله دارد و منطقه‌ای سنی نشین و صعب العبور است توسط سپاه استان احیاء می‌شود .

وی با اشاره به اینکه محموله ده تنی کمک‌های بسیج سازندگی استان امروز روانه منظقه شد ادامه داد: این دومین مرحله ارسال اقلام مورد نیاز زلزله زدگان است که با همت سپاه به کرمانشاه ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه تا کنون سه کامیون اقلام مورد نیاز شامل مواد غذایی، لباس گرم، پتو، چادر و لوازم التحریر،فرش،سبد کالا، توسط سپاه به این مناطق ارسال شده است خاطر نشان کرد: در حال حاضردو روستا‌ی زلزله زده در کرمانشاه توسط سپاه سلمان احیاء می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تلاش داریم تا در بازه زمانی ۲ ماهه با همکاری بهزیستی استان کرمانشاه تعداد 35 واحد مسکونی به بهره برداری برسد.
ارسال نظرات