در گرامیداشت هفته وحدت و بسیج

برگزاری جشن بسیج در شرکت سیمان شاهرود+تصاویر

جشن گرامیداشت هفته بسیج و وحدت به همت پایگاه فجر شرکت سیمان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۷۰۸۱
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جشنگرامیداشت هفته بسیج و وحدت به همت پایگاه فجر حوزه بسیج کارگری الغدیر در سالن اجتماعات شرکت سیمان شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که با اجرای گروه سرود واحد بسیج دبستان میثاق و ارائه گزارش توسط فرمانده پایگاه بسیج فجر مهندس منافی همراه بود، مهندس گرشاسبی مدیرعامل شرکت سیمان شاهرود در سخنانی با چگونگی پیداش بسیج نقش آن در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اظهار کرد: بسیج یک نیروی صرف نظامی نیست، بلکه در تمام عرصه‌ها حضور دارد و باید در این جنگ اقتصادی به فرمود: ه رهبری در سنگر کار و تلاش حضور داشته باشیم.
محمدرضا قوچانی از فرماندهان سپاه شاهرود و کارشناس مسائل سیاسی نیز در سخنانی با اشاره به تشکیل بسیج در سال ۱۳۵۸ اظهار کرد: بسیج ۲۰ میلیونی که امام تشکیل داد در ۸ سال دفاع مقدس خوش درخشید و بعد از آن هم تشکیل هسته‌های مقاومت در کل جهان اسلام به برکت فرمان امام در تشکیل بسیج بوده است.
وی با اشاره به جنگ اقتصادی به فرمود: ه رهبر انقلاب گفت: باید در عرصه کار و تلاش فعالیت کنیم و بدانیم که آینده جهان دست مستضعفان عالم است و خداوند در قرآن این وعده را داده که آینده جهان را مستضعفان عالم خواهند ساخت و باید الگویی برای جهانیان باشیم.
در این مراسم که مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نیز حضور داشتند از برگزیدگان مسابقات فرهنگی ورزشی هفته بسیج با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار