فیلم «پایان رویاها» از یازدهم آذر در سینما کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان اکران می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۷۰۵۵
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،آخرین اثر محمدعلی طالبی کارگردان شاخص سینمای کودک در فصل جدید فعالیت دوباره‌ی سینماهای کانون همزمان با سراسر کشوردر زنجان اکران می شود.

بر این اساس، با افزایش تعداد این سینماها، این روزها ۷۹ سالن کانون آماده‌ی پذیرش گروه‌های دانش‌آموزی، اعضای کانون و خانواده‌ها در دو نوبت صبح و بعد از ظهر هستند.

این مخاطبان می‌توانند به تماشای داستان پسر بچه‌ای بنشینند که به همراه خانواده خود در یکی از روستاهای شمالی کشور زندگی می‌کند. با آمدن اسبی به این خانه، پسرک علاقه شدیدی به اسب پیدا می‌کند. اما به واسطه اشتباهی که از او سر می‌زند دچار مشکلاتی می‌شود. او مشکل را ابتدا از خانواده خود مخفی می‌کند بنابراین مشکلات و دردسرهای او بیشتر می‌شود و نویسنده و کارگردان این اثر محمدعلی طالبی است.

«پایان رویاها» پیش‌تر در جشنواره فیلم فجر، سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان و سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان شیکاگو به نمایش در آمده است و به فهرست پایانی بهترین فیلم‌های آسیاپاسفیک ۲۰۱۷ راه یافته است.

گفتنی است این اثر امسال موفق به دریافت دیپلم افتخار سیفژ و جایزه‌ی «عشقی بزرگ برای جهانیان» در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان نیز شده است.

ارسال نظرات