مدیر پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان:
در سالجاری 37 جایگاه استان معادل 69 درصد دارای درجه ممتاز می باشد.
کد خبر: ۸۹۵۷۰۴۴
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان از رشد 7 درصدی جایگاههای ممتاز استان در سال 96 نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: در سالجاری 37 جایگاه استان معادل 69% دارای درجه ممتاز بوده درحالیکه در مدت مشابه سال قبل 30 جایگاه معادل 63% جایگاهها از رتبه ممتاز برخوردار بوده اند .

محمود آقامحمدیان تعداد جایگاههای درجه یک استان را 9 جایگاه معادل 17% برشمرد و افزود: درمجموع فقط 14 درصد جایگاههای استان دارای درجه پائین تر از یک می باشند که سعی منطقه بر این است که با تعامل و همراهی جایگاهداران درجه این تعداد جایگاهها نیز در آینده ارتقاء یابد .

وی با اشاره به اینکه تعداد جایگاههای استان را 54 باب جایگاه است، اظهار داشت: جایگاههای آتی و در حال ساخت الزاما" با درجه ممتاز شروع به فعالیت خواهند کرد.

محمود آقامحمدیان تصریح کرد: با ارتقاء سطح و درجه جایگاههای استان بتوانیم خدمات شایسته و مطلوب تری به همشهریان و مسافرین استانی ارائه نمائیم .

مدیر پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان با اشاره به طرح برندینگ و شرکتهای صاحب نشان داشت و گفت: امید است با اجرای طرح و واگذاری خدمات به بخش خصوصی بتوانیم ضمن ایجاد یک فضای رقابتی مناسب خدمات رسانی مطلوب تری هم به همشهریان استان داشته باشیم .

ارسال نظرات