به همت حوزه ۲۲۰ حضرت هاجر (س)برگزار شد ؛
همزمان با هفته بسیج و به همت حوزه ۲۲۰ حضرت هاجر (س) از توابع ناحیه امام سجاد (ع) مراسم تقدیر و تشکر از بسیجیان این حوزه انجام گرفت .
کد خبر: ۸۹۵۷۰۳۳
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به همت حوزه ۲۲۰ حضرت هاجر (س) از توابع ناحیه امام سجاد (ع) مراسم تقدیر و تشکر از بسیجیان این حوزه با حضور فرمانده محترم حوزه ۲۲۰ حضرت هاجر (س) و اعضای شورای آن و همچنین با حضور فرماندهان پایگاه های تابعه این حوزه صورت گرفت.

سرکار خانم زارع فرمانده محترم حوزه ۲۲۰ حضرت هاجر (س) در ابتدای مراسم ضمن خسته نباشید به بسیجیان حاضر هفته بسیج را به آنها تبریک و همچنین پایان سیطره شجره خبیثه داعش و پیروزی اسلام بر حکومت ملعون داعش را نیز به همه ی حضار تبریک گفتند.

ایشان ضمن اطلاع رسانی از برپایی کاروان خدمت در مدارس توسط حوزه ۲۲۰ حضرت هاجر (س) با همکاری نواحی ۳ و ۴ آموزش و پرورش استان البرز به حضار بیان داشتند: کاروان خدمت به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج در مدارس های دخترانه رضوان، حوراء، تزکیه، فرقانی، بعثت، حجاب، روزنامه اطلاعات، شهید ناهید فتحی، مهدیه و ثانی توسط سخنران محترم حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا دوست محمدی با موضوعات عقل و سعادت و شقاوت ، تفکر خلاق و درست ، تفکر و مهارت ، خدا و تفکر و کنجکاوی ، تفکر و مدیریت بحرانها ، تفکر و احتیاط ، تفکر تنها راه سعادت انجام گرفت.

وی همچنین از عملکرد برنامه های برگزار شده در پایگاه های توابع این حوزه از فرماندهان پایگاه ها پرسیدند و رضایت خود را از برنامه های انجام گرفته اعلام داشتند.

در آخر از اعضای شورای حوزه ۲۲۰ حضرت هاجر (س) و فرماندهان پایگاه های توابع این حوزه توسط فرمانده محترم حوزه ۲۲۰ حضرت هاجر (س) سرکار خانم زارع با هدایای نقدی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

تجمع وتجلیل از بسیجیان نمونه

 

خبرنگار بسیجی : یگانه

ارسال نظرات