خبرهای داغ:
مدیرکل بهزیستی استان سمنان مطرح کرد:

اهمیت توانمندسازی خانواده ها/استقبال از طرح‌های بسیج در حوزه خانواده

ایزدپور در همایش حوضچه آرامش در شهر مجن گفت: فعالیت در حوزه مشاوره خانواده بسیار اهمیت دارد و در بهزیستی با حضور کارشناس در خدمت دوستان سپاه هستیم تا با هم افزایی و تعامل بتوانیم خانواده‌های خوبی داشته باشیم و شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشیم.
کد خبر: ۸۹۵۷۰۲۹
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا ایزدپور در همایش طرح حوضچه آرامش که به همت فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود در امامزاده محمد شهر مجن برگزار شد در سخنانی با تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری این همایش اظهار کرد: از حضور در این فضا و جمع احساس خوبی دارم و از دست اندرکاران برپایی این همایش به خصوص دوستان سپاه تقدیر و تشکر داریم.
وی با اشاره به طرح حوضچه آرامش اجرایی توسط سپاه و بسیج افزود: این طرح در راستای سیاست‌های رهبر فرزانه انقلاب که در بجنورد در خصوص تاکید بر سبک زندگی مطرح نمودند اجرا شده است و کلام رهبری انقلاب نیز این را مورد تاکید دارد که "مسئله زن و خانواده جزو مسائل درجه یک است"
ایزدپور خاطر نشان کرد: توانمندسازی در خانواده‌ها دارای اهمیت است و ما شاهد هستیم در جامعه خانواده‌های موفق سرباز هستند و سربار نیست و نمونه آن مدافعان حرم هستند که جا دارد تبریک پیروزی جبهه مقاومت که باعث شادی کل جهان اسلام داده است را هم تبریک گفت.
وی تصریح کرد: این سربازان از خانواده‌های سالم هستند و هر کسی که سربار است و مشکلی دارد در خانواده ناسالم هستند و قابل توجه است و باید در این زمینه همه کار کنند و به یاری بیایند.
مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه در کنار اقدامات ما در بهزیستی کار فرهنگی دیگر نهاد‌ها نیاز است گفت: کار فرهنگی بسیج در محلات و اینکه منتظر نمی‌شوند تا دیگران سراغ آن‌ها بیایند و در دل مردم رفته و نیاز سنجی می‌کنند و اطلاعات نابی تهیه می‌کنند دارای اهمیت است و ما تقدیر داریم.
وی با اشاره به توانمندسازی خانواده و استفاده از خود خانواده‌ها گفت: خانم‌ها نقش محوری در خانواده دارند و از دامن زن مردم به معراج می‌رود و همه ما تربیت یافته‌ها زنان هستیم.
ایزدپور با اشاره به نقش چهار خانم در زندگی افراد افزود: مادر، خواهر، همسر و دختر چهار زنی هستند که در زندگی مردان نقش داشته و مرد‌های موفق را پروش می‌دهند وما باید به نقش زنان توجه کرده و آموزش‌های لازم را به خانواده‌ها بدهیم.
مدیرکل بهزیستی استان سمنان تاکید کرد: فعالیت در حوزه مشاوره خانواده بسیار اهمیت دارد و ما در بهزیستی با حضور کارشناس حوزه زنان در خدمت دوستان سپاه هستیم تا با هم افزایی و تعامل بتوانیم خانواده‌های خوبی داشته باشیم و شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها