مشارکت خیران زنجانی در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان در هشت‌ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 65 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۸۹۵۶۹۹۸
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه باهم افزایی کمک‌های خیران و منابع داخلی این نهاد خدمات مؤثری به جامعه هدف ارائه می‌شود، گفت: مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد موجب می‌شود نیاز موجود در خانوارهای مددجویی تحت حمایت این نهاد به خدمت اثربخش به آن‌ها در بخش‌های مختلف تبدیل شود.

هدایت صفری افزود: در کنار تأمین منابع موردنیاز برای خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از محل مشارکت خیران، توسعه فرهنگ نوع‌دوستی و ترویج سنت حسنه انفاق، احسان و نیکوکاری در جامعه از اهداف دیگر اجرای طرح‌های مشارکتی مبتنی بر نیاز خانوارهای مددجویی تحت حمایت این نهاد برگرفته از آموزه‌ها و مبانی دینی و قرآنی است.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های اجرایی کمیته امداد موجب ایجاد همبستگی اجتماعی در حوزه کمک به نیازمندان در جامعه نیز می‌شود، ادااظهار داشت: تلاش می‌کنیم با تبیین کارکردهای کمیته امداد در بخش‌های مختلف زمینه مشارکت خیران را در برنامه‌های اجرایی این نهاد ارتقاء داده و گفتمان سازی و همدلی در حوزه کمک به نیازمندان را رد جامعه ترویج دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه از مشارکت 22 میلیارد و 38 میلیون تومانی خیران زنجانی در برنامه‌های اجرایی این نهاد در هشت‌ماهه امسال خبر داد و تصریح کرد: مشارکت خیران زنجانی در قالب طرح‌های صدقات، اکرام ایتام، محسنین، جشن عاطفه‌ها، برنامه‌های ماه رمضان، مراکز نیکوکاری و زکات به‌منظور کمک به خانوارهای مددجویی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در برنامه‌های اجرایی این نهاد در هشت‌ماهه امسال انجام‌شده است.

وی با اشاره به اینکه خیران زنجانی در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان در هشت‌ماهه سال گذشته 13 میلیارد و 360 میلیون تومان مشارکت کرده بودند، افزود: مشارکت خیران زنجانی در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان در هشت‌ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 65 درصد افزایش داشته است.

صفری بابیان اینکه برنامه پیش‌بینی‌شده در حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در هشت‌ماهه امسال 21 میلیارد و 515 میلیون تومان بوده است، ادامه داد: با مشارکت مطلوب خیران زنجانی در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان برنامه پیش‌بینی‌شده در حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد در این استان در هشت‌ماهه امسال 102 درصد محقق شده است.

وی در پایان با قدردانی از همراهی مناسب خیران زنجان با برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان و دعوت از سایر اقشار برای کمک به خانوارهای تحت حمایت این نهاد، گفت: خیران زنجانی می‌توانند با شماره‌گیری #024*8877* یا ارسال پیامک بدون متن به 8877 به‌صورت غیرحضوری و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در استان زنجان در فیض خدمت به نیازمندان سهیم شوند.

 

ارسال نظرات