در طراحی پروژه سبزه میدان زنجان، فضای پارکینگی مناسبی پیش بینی شده و تلاش شده از فضاهای موجود در منطقه به بهترین نحو استفاده شود.
کد خبر: ۸۹۵۶۹۸۹
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون عمرانی استانداری زنجان در جلسه بررسی پروژه سبزه میدان شهر زنجان گفت: یکی از شاخصه های طرح سبزه میدان زنجان، احترام به بافت شهری و حرائم بناهای تاریخی میراث فرهنگی در آن منطقه شهری است.

جواد رحمتی با اشاره به اینکه پایبندی مجریان به مبانی اصلی طرح سبزه میدان زنجان ضرورت بسیاری دارد، افزود:در طراحی پروژه سبزه میدان زنجان، فضای پارکینگی مناسبی پیش بینی شده و تلاش شده از فضاهای موجود در منطقه به بهترین نحو استفاده شود.

در ادامه این جلسه شهردار زنجان نیز با اشاره به اینکه در راستای اجرای بهتر و سریع تر پروژه سبزه میدان، باید این طرح از حالت پیمانکاری به سرمایه گذاری تبدیل شود، گفت: با توجه به هزینه بالای مورد نیاز جهت تملک اراضی اطراف سبزه میدان، ضروری است این پروژه بصورت سرمایه گذاری و با ورود بخش خصوصی انجام شود.

مسیح ا.. معصومی افزود: طرح سبزه میدان در قالب چند فاز و بصورت مرحله به مرحله اجرا شود و پس از تکمیل فاز اول که بدون نیاز به تملک اراضی قابل اجراست، می توان بقیه فازهای بدنه طرح را نیز اجرا نمود.

وی اظهار داشت: سرمایه گذار انتخاب شده برای پروژه سبزه میدان زنجان یکی از قوی ترین سرمایه گذاران مطرح کشور است  که چندین طرح را در جزیره کیش و استان های قم، تهران و البرز انجام داده و از کارنامه کاری قابل دفاعی برخوردار است.

  

ارسال نظرات