کمک رسانی به مردم زلزله زده استان کرمانشاه نمونه بارزی از فرهنگ نوع دوستی مردم ایران و تبعیت از دستورات دین مبین اسلام است.
کد خبر: ۸۹۵۶۹۸۲
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ایجرود، گفت: همه اقشار مختلف مردم باید در سایه رهبر فرزانه انقلاب، کدورت ها را کنار بگذارند و برای آبادانی و اعتلای کشور تلاش کنند.

اسداله درویش امیری افزود: مسئولان باید با صداقت با مردم سخن بگویند و حتی اگر لغزشی نیز در انجام وظایف خود داشتند، صادقانه با مردم در میان بگذارند تا مردم به آینده نظام، انقلاب و کشور امیدوارتر شوند.

وی اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری، مردم مسلمان کشور به وحدت، همدلی و یکپارچگی نیاز دارند و مسئولان نیز نباید با انجام برخی رفتارها، جوانان را مایوس کنند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه کمک رسانی به مردم زلزله زده استان کرمانشاه نمونه بارزی از فرهنگ نوع دوستی مردم ایران و تبعیت از دستورات دین مبین اسلام است، تصریح کرد: مردم ایران طی سال های گذشته نشان داده اند در هر جایی که نظام جمهوری اسلامی به حضورشان نیاز داشته باشد، با حضور شکوهمند در تمامی عرصه ها، همواره همپای مسئولان و گاهی حتی جلوتر از آنها در توسعه کشور مشارکت داشته اند.

اسداله درویش امیری افزود: برادران اهل سنت، 12 ربیع الاول و شیعیان نیز 17 ربیع الاول را روز ولادت پیامبر اسلام، پیام آور محبت، رحمت و اخلاق می دانند که برای ترویج اخلاق و دعوت جامعه به سمت توحید، به عنوان آخرین سفیر الهی مبعوث شده است.

وی اظهار داشت: تمامی مسلمانان جهان اعم از شیعیان و برادران اهل سنت باید حول محور پیامبر اسلام (ص) و قرآن کریم، با محبت، همدلی و همبستگی و در صلح و آرامش زندگی کنند.

استاندار زنجان گفت: اگرچه وجود پیامبر اسلام (ص)، نقطه اصلی وحدت امت اسلامی است و قرآن کریم، چراغ هدایت مسلمانان می باشد، اما متاسفانه امروز بسیاری از کشورهای اسلامی جهان به ویژه مردم مسلمان منطقه، از شرایط مطلوبی برخوردار نیستند.

اسداله درویش امیری افزود: وابستگی برخی از سران کشورهای اسلامی به قدرت های بیگانه و هم پیمانی با آمریکا و اسرائیل عامل قرارگیری مردم مسلمان منطقه در شرایط دشوار کنونی می باشد.

وی اظهار داشت: در برخی کشورهای اسلامی منطقه حاکمان تحت نفوذ دشمنان قسم خورده قرار داشته و امت اسلامی، شرایط نا مناسبی را برای زندگی در اختیار دارند.

 

 

 

ارسال نظرات