خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان عنوان کرد
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه به همت رهبری بصیر و توانا و ملتی هوشیار دشمن روز به روز ضعیف‌تر می‌شود، گفت: تنها راه نجات این کشور انقلابی تبعیت از ولایت و اتحاد و همدلی بین مسئولین با مردم است.
کد خبر: ۸۹۵۶۹۷۷
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

تبعیت از ولایت و اتحاد تنها راه نجات کشور انقلابیحجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به سخنان برخی از افراد مبنی بر ادامه مذاکره در بحث دفاعی و امنیتی کشور بیان داشت: همچنان که مسئولین دلسوز  کشور  بارها گفته‌اند موضع ما مشخص است و تحت هیچ عنوان بحث دفاعی و امنیتی کشور قابل مذاکره نیست و نخواهد بود.

وی افزود: کسانی که دم از سازش می‌زنند باید بدانند که اروپا و آمریکا و رژیم غاصب صیونستی در اتحاد علیه ایران انقلابی یک صدا هستند بنابراین نباید گرا به دشمن داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: دشمن همان دشمنی است که داعش را تا بن دندان مسلح کرد تا انقلاب اسلامی را سرنگون کند و هزاران زن و فرزند کشورهای عراق، سوریه و یمین را به خاک خون کشید تا مقاصد خویش را در منطقه پیاده کند.

وی با بیان اینکه به همت رهبری بصیر و توانا و ملتی هوشیار دشمن روز به روز ضعیف‌تر می‌شود، عنوان کرد: تنها راه نجات این کشور انقلابی تبعیت و گوش به فرمان رهبری و ولایت و اتحاد و همدلی بین مسئولین با  مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات