سیدحسینی گفت: ما در خلال کارگاه‌های مهارت زندگی، زوجین را با توانایی هایشان آشنا می‌کنیم، زنان و مردان باید بدانند که هر کدام دارای توانایی‌هایی هستند و نباید از آن غفلت ورزند.
کد خبر: ۸۹۵۶۹۷۲
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید رضا سیدحسینی از هادیان سیاسی واساتید طرح حوضچه آرامش در سخنانی اظهار کرد: معتقدم اگر جامعه بخواهد به رشد تعالی برسد، باید آموزش و پرورش اصلاح شود و روش‌های دانشگاه و حوزه‌های علمیه نیز تغییر یابد. تغییر و رشد این سه در زیرساختی به نام خانواده نهادینه می‌شود؛ در حقیقت طرح حوضچه آرامش با موفقیت‌های به دست آمده می‌تواند الگوی بسیار مناسبی برای سایر شهر‌ها و استان‌های کشور باشد.
وی افزود: ما در خلال کارگاه‌های مهارت زندگی، زوجین را با توانایی هایشان آشنا می‌کنیم، زنان و مردان باید بدانند که هر کدام دارای توانایی‌هایی هستند و نباید از آن غفلت ورزند.
حسینی خاطر نشان کرد: در این کارگاه‌ها خانواده‌ها می‌آموزند که چگونه باید از مهارت‌ها و روش‌ها برای درست زندگی کردن، خوب زندگی کردن و ایجاد حس رضایتمندی مشترک استفاده کنند.
وی تصریح کرد: متاسفانه رسانه‌ها در ایفای نقش خویش در معرفی خانواده طراز ایرانی اسلامی کوتاهی می‌کنند و جای خالی این مباحث در رسانه‌ها به خوبی مشاهده می‌شود؛ رسانه‌ها بیشتر به موضوعات سیاسی می‌پردازند، در حالیکه هر یک از رسانه‌های مکتوب، مجازی و تصویری باید برای تبیین مهارت‌های خانواده و آسیب‌های پیش روی آن باید برنامه داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها