خبرهای داغ:
مسئول آموزش و تربیت سپاه ناحیه شهرستان بهار گفت: کارسرگروه جذب و شبکه سازی همراه با هدایت و شکوفایی استعدادها است و دغدغه انسان سازی خالصانه دارد که اگر اینگونه نباشد فایده‌ای ندارد.
کد خبر: ۸۹۵۶۹۶۱
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

کار سرگروه جذب و شبکه‌سازی همراه با هدایت و شکوفایی استعدادهاستبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، دوره مقدماتی یک روزه سرگروه‌های حلقه های صالحین به منظور توانمندسازی حوزه های بسیج خواهران در حوزه فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار با حضور50 نفر از خواهران  بسیجی برگزار شد.

مسئول آموزش و تربیت سپاه ناحیه شهرستان بهار در این مراسم با تعریف محتوای تشکیلات بسیج و تمدن نوین اسلامی به سطوح حلقات صالحین و تشریح و مراحل تربیت افراد در حلقه های صالحین اشاره کرد.  

حجت الاسلام مرتضی محمودی در ادامه به بیان مسائل معرفتی پرداخت و گفت: کارسرگروه جذب و شبکه سازی همراه با هدایت و شکوفایی استعدادها است و دغدغه انسان سازی  خالصانه دارد که اگر اینگونه نباشد فایده‌ای ندارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار نیز با بیان اهمیت شخصیت شناسی به افرادی همانند شخصیت‌های صدر اسلام که در کنار پیامبر(ص) بودند اما فطرت آنها چیز دیگری بود، اشاره کرد.

حجت الاسلام محمدولی دارابی تصریح کرد: بسیاری از فتنه‌ها از خواص آغاز می‌شود همانگونه که ریزش‌های انقلاب و اسلام با خواص آغاز شد.

سرهنگ مهدی هندی‌ورکانه جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار نیز به زمینه سازی ظهور در تمام عرصه‌های علمی، اقتصادی، اجتماعی و... پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات