امام جمعه دهگلان:

وحدت حول محور قرآن و نقطه اشتراک مسلمانان است

امام جمعه دهگلان در خطبه‌های نماز جمعه گفت: پیامبر اسلام (ص) نقطه اشتراک بین فرق و مذاهب اسلامی در جهان است.
کد خبر: ۸۹۵۶۹۵۲
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا یدالله محمدی امام جمعه دهگلان در مسجد جامع شهر دهگلان ضمن تبریک میلاد پیامبر (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) تنها راه نجات امت اسلام را وحدت و همدلی و پرهیز از تفرقه دانست و گفت: پیامبر اسلام (ص) نقطه اشتراک بین فرق و مذاهب اسلامی در جهان است.

امام جمعه دهگلان با تاکید بر وحدت در دین مقدس اسلام گفت: دشمن هرلحظه در کمین بر ضربه زدن به دین مقدس اسلام است و تنها راه موفقیتش را اختلاف میان مسلمانان می‌داند پس مسلمانان لازم است هوشیار باشند.

امام جمعه دهگلان دین اسلام را دین رحمت و مهربانی دانست و گفت: در دین مقدس اسلام خشونت و برادر کشی معنا ندارد و استکبار برای خشن نشان این دین مقدس گروه تکفیر داعش را به اسلام در برابر اسلام بوجود آورند.

وی افزود: با وجود این نقطه اشتراک نباید اختلاف بین مذاهب اسلامی باشد مسلمانان باید با اتحاد و همدلی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کنند چراکه اختلاف نقشه دشمن است و اصل دین و نبوت جای درگیری و نزاع نیست.

امام جمعه دهگلان ضمن تبریک شکست گروه ملحد و تکفیر داعش گفت: دشمنان دین اسلام باید بدانند که با افکار جعلی و دروغین نمیتوانند برای ضربه زدن به اسلام دربرابر این دین مقدس قد علم کنند.

ماموستا محمدی عمده مشکلات جهان اسلام را ناشی از دور بودن مسلمانان از سیره و روش پیامبر اسلام دانست و گفت: بر اثر همین غفلت‌ها است که عده‌ای به اسم مسلمان به خود اجازه می‌دهند به ساحت مقدس اسلام و آن برگزیده الهی توهین کنند.

ماموستا محمدی ضمن تسلیت رحلت عالم ربانی ماموستا ملا سعید منصوری گفت: علمای اسلام و منطقه لیلاخ همیشه حافظان دین اسلام و چراغ هدایت برای بشریت بوده اند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات