امام جمعه شهر بیجار گفت: گزارش یک صد روزه ریاست جمهوری، مطابق واقعیت‌های جامعه نیست، مسئولین باید به وعده‌های خود به مردم صادق باشند.
کد خبر: ۸۹۵۶۹۴۵
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام علی مرادی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر بیجار افزود: برخی از گزارشاتی که دولت ارائه می‌دهد در حد سند کاغذی و تصویر است، گزارشات نباید با واقعیت‌های جامعه اختلاف زیادی داشته باشد.

وی اظهار کرد: اگر آمار‌های جامعه و گزارشات با اصل واقعیت‌های تطابق نداشته باشد، ابتدای امر دولت و سپس مردم دچار مشکل می‌شوند که هیچ گاه به نفع کشور و نظام نخواهد بود.

مرادی گفت: آمار و گزارش ارائه شده دولت دوازدهم باید با شعار‌هایی پیش از انتخابات همخوانی داشته باشد، متأسفانه این روز‌ها اختلاف میان حرف تا عمل بسیار زیاد است.

وی افزود: اگر مسئولین شهر، استان و کشور، بر مسئولیتی نسبت به جامعه دارند، به معنای درست کلمه مسئول بدانند، در روز حساب و در پیشگاه خداوند متعال، سربلند و رستگار خواهند بود.

حجت الاسلام علی مرادی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن هفته وحدت بیان کرد: بیش از ۴۰ کشور بر روی کاغذ و در تصویر، اتحاد کردند که داعش را ظرف چندین سال نابود سازند، امّا در صحنه میدانی ظرف مدت کمتر از سه ماه، نیرو‌های بسیجی ایران، عراق، لبنان و سوریه، با وحدت کلمه، داعش را نابود ساختند.

امام جمعه بیجار گفت: داعش فرزند نا مشورع اسرائیل، در طول مدت زندگی نحس خود، با توجه به هم مرزی با اسرائیل، یک قدم و یک گلوله به سمت دولت جعلی برنداشت و شلیک نکرد، نیرو‌های زخمی داعشی به راحتی و با بهترین امکانات در اسرائیل درمان می‌شدند و دوباره به میدان می‌آمدند.

وی افزود: تنها وحدت میان نیرو‌های مسلمان کشور‌های منطقه، توانست نفس داعش را جهان قطع نماید و شر این شجره منحوس را از سر همه مردم کم نماید.

 مرادی در ادامه با اشاره به مناسبت‌های هفته آینده اظهار کرد: روز ۱۶ آذر که به نام روز دانشجو نام گذاری شده است، این پیام را می‌رساند که دانشجویان نباید در فضای دانشگاه و کلاس درس، ارزش‌های انقلاب را فراموش کنند و به ضد انقلاب‌های دانشجو استاد، اجازه یکه تازی دهند.

مرادی گفت: مسئولین دولتی باید توجه بیشتری به مناطق زلزله زده کرمانشاه و کرمان و اسکان مردم آسیب دیده داشته باشند، حضور مستقیم و بی حاشیه مقام معظم رهبری در میان مردم، پیام مهمی به دولت مردان دارد.

وی  با اشاره به روز مجلس اعلام کرد: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، باید در راستای رفع مشکلات مردم قدم بردارند و خود را سرگرم کار‌های بیهوده نکنند، نماینده باید شب و روز به فکر رفع مشکلات مردم باشد.
 
انتهای پیام/
 
 
ارسال نظرات