با حضور جهادگران دانشجو صورت گرفت:

پاکسازی جنگل هابی باغ شادی خاتم از انگل دارواش

باحضور جهادگران دانشجویان دانشگاه‌های آزاد و امین خاتم و بسیج محلات ناحیه مقاومت خاتم جنگل‌های باغ شادی خاتم از انگل دارواش پاکسازی شد.
کد خبر: ۸۹۵۶۹۱۹
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، در یک حرکت جهادی زیست محیطی طی برنامه ریزی‌های انجام شده بسیجیان جهادگر خاتم اقدام به پاکسازی بخشی از جنگل‌های باغ شادی خاتم از انگل دارواش کردند.
سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد، فرمانده مقاومت بسیج سپاه ناحیه خاتم در این برنامه گفت:: بسیج این شهرستان همچون سایر ارگان‌ها و نهاد‌های دیگر با استعانت از فرمایشات راهبردی امام خامنه‌ای درزمینه‌های زیست محیطی، آمادگی کامل همکاری در زمینه‌هایی گوناگون در مسایل مربوطه را دارد.
آزادی نژاد بیان کرد:. همچنین در همین حرکت، از ظرفیت اردو‌های جهادی شهرستان برای مقابله و انتشار این آفت درقطع بیولوژیکی درختان استفاده می‌شود.
وی همچنین در این زمینه افزود که موجودیت یک انسان، اعمال و عبادت او در یک محیط زیست سالم و بدون هرگونه آلودگی و آفت معنا پیداکرده و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان برای نگهداری و حفاظت از منابع طبیعی و همچنین ایجاد محیط سالم، مفرح و با نشاط رابرای مردم وظیفه خود دانسته و در این زمینه دوشادوش منابع طبیعی محیط زیست در تمام عرصه‌های محیط زیست همکاری خواهد نمود .
لازم به ذکر است درهمین راستا حجت عشایری رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خاتم در حاشیه برنامه از این ناحیه به سبب این اقدام با ارزش تقدیر و تشکر نمود.
ارسال نظرات