خبرهای داغ:
اسماعیل اصغرپور معاون علمی و پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین گفت: از برنامه های اصلی و ابلاغی سازمانی به ما از همان ابتدا تشکیل کارگروهی تخصصی علمی و پژوهشی بودو موضوع مورد بررسی در این کارگروه معضلات بسیجیان نخبه شهرستان بود که در این راستا طرح هایی ارائه شد.
کد خبر: ۸۹۵۶۸۷۶
|
۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  اسماعیل اصغرپور معاون علمی و پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین گفت: از برنامه های اصلی و ابلاغی سازمانی به ما از همان ابتدا تشکیل کارگروهی تخصصی علمی و پژوهشی بودو موضوع مورد بررسی در این کارگروه معضلات بسیجیان نخبه شهرستان بود که در این راستا طرح هایی ارائه شد.

معاون علمی پژوهشی ناحیه اسفراین در ادامه گفت: بعد از اینکه معضلات بسیجیان نخبه شهرستان شناسایی شد راهکارهایی از جمله بیشتر شدن ارتباط معاون علمی با دانشگاه ،ایجاد مکانی برای همفکری و هم اندیشی نخبگان بسیجی شهرستان ارائه گردید که به همین منظور در سال 95 اولین پایگاه علمی استان و شهرستان در مسجد جامع قدیم شهرستان افتتاح شد که در این پایگاه علمی کارهای پژوهشی زیادی صورت گرفت که نمونه آن ارسال 10 طرح پژوهشی به جشنواره جهاد گران خراسان شمالی است که محوری ترین طرح ارسالی به این جشنواره طرح عصاره گیاهان دارویی گل آویشن بود که توسط دکتر مصطفی حیدری رئیس دانشگاه فنی و مهندسی اسفراین ارائه گردید.

وی از اقدامات صورت گرفته این معاونت در سال 96 گفت: ایجاد غرفه های علمی پژوهشی در نمایشگاه های مختلف شهرستان، برگزاری نشست های مختلف علمی در حوزه مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی و نشست و هم اندیشی نخبگان بسیجی شهرستان اسفراین با اما جمعه شهرستان از دیگر اقدامات این معاونت است.

اصغر پور از دستاوردهای این معاونت در سال 96 نیز گفت: اختراع دستکش حرارتی توسط عباس محمدی و اختراع پهباد توسط یکی از دانشجویان دانشگا های اسفراین از دستاورد های مهم این معاونت است.

وی همچنین در رابطه با برنامه های آینده این معاونت گفت:  ایجاد مرکز رشد و فناوری در دانشگاه فنی و مهندسی اسفراین ،ایجاد پایگاه علمی ویژه خواهران و تهیه سند چشم انداز 5 ساله از برنامه های مهم این معاونت در سال 97 می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها