در روزهایی که افتخارآفرینی در ورزش با کسب مقام های رنگارنگ و رفتن روی سکو معنا پیدا می کند کشتی گیر البرزی تیم ملی ایران نشان داد پهلوانی وجوانمردی ارزشمندتر از هر مدال و نشانی است .
کد خبر: ۸۹۵۶۷۶۶
|
۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، علیرضا کریمی پس از تلاش های فراوان و ۸ ماه تمرین پرفشار در حالی عازم آوردگاه جهانی لهستان شد که همگان از وی انتظار کسب خوش رنگ ترین مدال را داشتند اما آنچه ماحصل و ره توشه سفر جوان اول کشتی البرز به مسابقات جهانی بود ارزشی به مراتب بالاتر از مدال و مقام پیداکرد.

نشان ارزشمند «جوانمردی» بر گردن علیرضا کریمی

راهی که کریمی انتخاب کرد شاید سخت ترین تصمیم زندگی ورزشی اش محسوب شود چرا که وی در یک قدمی فینال قرار داشت و حال با ازخود گذشتگی  نشان داد ورزشکار جوان ایرانی حاضر است خستگی ناشی از ماه ها اردوهای پرفشار را در تن وکالبد خود نگاه دارد اما هرگز تن به رویارویی با نماینده رژیم  «جعلی» و «کودک کش» صهیونیستی ندهد.

کیفیت حضور علیرضا کریمی در مسابقات جهانی امیدها به گونه ای بود که نام این پهلوان البرزی را در اوج جوانی در اذهان  مردمان ایران اسلامی و دیگر کشورهای آزادیخواه ماندگار کرد و بار دیگر این موضوع مهم را یادآوری کرد که رژیم غاصب صهیونیستی موجودیت خارجی برای ورزشکار ایرانی ندارد و در هر میدان و آوردگاهی که لازم باشد این موضوع مورد تاکید دوباره قرار می گیرد.

علیرضا برای نسلی که رفتار و منش تختی ها و سلیمانی ها را به یاد ندارد می تواند الگوی خوبی باشد، این جوان ایرانی ثابت کرد که تنها با کسب گردن آویز طلا نمی توان به جایگاه پهلوانی رسید و گاها می شود با خاک شدن در میدان رقابت با حریف پیروز شد و لقب سربلند گرفت.

در سال های اخیر بسیاری از ورزشکاران به  مانند علیرضا کریمی بودند که حاضر به رویارویی با رژیم صهیونیستی نشدند، طالب نعمت پور پهلوانی از خطه لرستان را به یاد بیاورید که به مسابقات جهانی اعزام شد  ودر حالی که شانس اول کسب مدال طلا بود اما او نیز در آن برهه از زمان اخلاق و جوانمردی را فدای مدال و مقام در ورزش نکرد.

آرش میراسماعیلی نیز یکی دیگر از پهلوانانی بود که در سال های نه چندان دور در رشته جودو بیرق پر افتخار ایران در حمایت از مظلوم را مثل همیشه برافراشته نگاه داشت و نشان داد تمام جوانان این سرزمین در هر عرصه ای که فعال هستند همچنان پای ارزش ها و آرمان های خود ایستاده اند و همواره در مسیر حمایت از مظلومان جهان گام بر می دارند وحال اینبار این پیام رسانی مهم را کریمی رنگ ولعابی تازه داد.

علیرضا کریمی پس از دست نیافتن به مدال مسابقات جهانی لهستان با افتخار به ایران بازگشت و روی دستان پرمهر ایرانیان بیش از هر زمان دیگری مورد تشویق قرار گرفت و قطعا استان البرز و در وسعتی بزرگتر ایران اسلامی  از داشتن چنین پهلوانی به خود می بالد.

به طور حتم بازهم شاهد چنین دلاوری هایی از ورزشکاران ایرانی خواهیم بود و جوانان این مرز وبوم در تمامی رشته ها ثابت خواهند کرد که در هر میدانی حمایت از مظلوم را با مدال خوشرنگ و گردن آویز چشم نواز معاوضه نمی کنند و برای بی اعتبار کردن  اسراییل وحامیانش وبه حساب نیاوردن شان اگر لازم باشد تن به شکست در ثانیه های پایانی هم می دهند.

ارسال نظرات