به همت پایگاه مقاومت علمي امام جواد(ع) اراک؛
برای دومین سال متوالی پایگاه مقاومت علمي امام جواد(ع) همزمان با میلاد باسعادت پیامبر خاتم(ص) و رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق(ع)، مسابقات قرآنی را ویژه رده‌های سنی نوجوانان زیر 16 سال و جوان بالای 16 سال برگزار می‌کند.
کد خبر: ۸۹۵۶۷۶۰
|
۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ برای دومین سال متوالی پایگاه مقاومت علمي امام جواد(ع) همزمان با میلاد باسعادت پیامبر خاتم(ص) و رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق(ع)، مسابقات قرآنی را ویژه رده‌های سنی نوجوانان زیر 16 سال و جوان بالای 16 سال برگزار می‌کند.

این مسابقات قرآنی به نیابت از شهدای مدافع حرم به ویژه شهدای مدافع حرم شهرستان اراک و در رشته‌های حفظ 5 جزء و جزء 30، ترتیل، صوت لحن و اذان برگزار می‌شود.

این مسابقات با هدف ترغیب و تشویق جوانان و نوجوانان به تلاوت و به کارگیری مبانی کلام وحی در زندگی فردی و اجتماعی برگزار می‌شود.

علت برگزاری این مسابقات به نیابت از شهدای مدافع حرم به دلیل انجام ماموریت‌های این عزیزان در راستای عمل به تکلیف دینی، قرآنی و قرابت ذاتی جهاد و شهادت با قرآن است.

ثبت نام کنندگان برای شرکت در این مسابقات می‌توانند از روز شنبه 11 تا عصر روز چهارشنبه 15 آذرماه با شماره تلفن 09910607549 تماس گرفته یا مشخصات خود را به سرشماره 6600086063 ارسال کنند.

در پایان مسابقات به نفرات برگزیده جوایز ارزنده و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات