امام جمعه مرند:

سیره شهدا سیره ائمه معصومین(ع) است

امام جمعه مرند در یادواره شهدای خونین بال محله شمس تبریزی، امنیت و عزت را بهترین ارمغان شهدا و در ادامه شجره طیبه بسیج و انقلاب بر شمرد و گفت: هم‌ترین وظیفه کنونی ما پاسداری از این آرمان‌ها و خون شهدا است، و نسل جوان ما باید از طریق حضور این یادواره ها با سیره و روش شهدا که همان سیره ائمه معصومین است آشنا بشوند.
کد خبر: ۸۹۵۶۷۳۶
|
۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده در این یادواره اظهارداشت: پیام برگزاری یادواره شهدا حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و حمایت از ولایت فقیه است و این راه باید روز به روز تقویت و توسعه یابد.

وی در ادامه افزود: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا است و همزمان و در کنار مبارزه با  تکفیر  باید در ایجاد بصیرت و رسوا سازی پشت پرده تکفیر که آمریکا و غرب است تلاش کنیم تا چهره خشن استکبار جهانی را برای همگان تبیین و آشکار سازیم.

حجت الاسلام نعمت زاده با اشاره به اینکه مدافعان حرم پیرو راه شهدای دوران دفاع مقدس هستند، تأکید کرد: مدافعان حرم با حرکت در راه شهدا و دفاع از جبهه مقاومت باعث تضعیف داعش در منطقه شدند و سرانجام این این کار به شکست داعش در منطقه انجامید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها