خبرهای داغ:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت : همه مدیران شهرستان باید مانند یک پازل کنار هم رشد کنند و مهمترین دغدغه مدیران هم باید ایجاد اشتغال در شهرستان باشد تا این معضلات سد راه پیشرفت نهاوند از بین بروند .
کد خبر: ۸۹۵۶۷۲۴
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰

مهمترین دغدغه مدیران باید ایجاد اشتغال در شهرستان باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حسن بهرام نیا در جمع مسئولین و نخبگان بسیجی شهرستان نهاوند اظهار داشت: در شهرستان نهاوند هماهنگی و هم آوایی و یکصدایی در خصوص مسائل توسعه و امنیت شهر ، اشتغال در مقایسه با سالهای گذشته بسیار بهتر شده است .

وی در خصوص اعتبارات شهرستان گفت: علاوه بر اعتبارات استانی و ملی که جذب شهرستان شده است نزدیک به 20 میلیارد تومان نیز از طرق مختلف به این شهرستان تزریق شده است .

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در خصوص سفر اخیر معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت : معاون وزیر خاک شهرستان نهاوند را بهترین نوع خاک از نوع حاصلخیزی در مقیاس ملی دانستند اما متاسفانه ما نتوانستیم از این ظرفیت ها و پتانسیل ها استفاده کنیم .

وی اظهار داشت : بعداز 15 سال سردخانه تعطیل نهاوند باز شد و حدود 700 تن از سیب های باغات نهاوند در این سرخانه جا داده شده است .

بهرام نیا افزود : با 6 رای موافقت اصولی برای سردخانه های یک هزار و 3 هزار و 500 تنی برای این شهرستان گرفته شد که قابلیت نگهداری 75 هزارتن سیب درختی را دارند که این سردخانه ها هم افتتاح خواهد شد .

وی در پایان سخنانش گفت : همه مدیران شهرستان باید مانند یک پازل کنار هم رشد کنند و مهمترین دغدغه مدیران هم باید ایجاد اشتغال در شهرستان باشد تا این معضلات سد راه پیشرفت نهاوند از بین بروند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات