معاون تبلیغات آستان قدس رضوی:

ویژه برنامه‌های هفته وحدت در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

ویژه برنامه‌های هفته وحدت و ایام میلاد فرخنده حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفرصادق (ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۶۷۰۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی اظهار داشت: ویژه برنامه‌های هفته وحدت و ایام میلاد فرخنده حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفرصادق (ع) از جمعه ۱۰ آذر ماه تا شانزدهم آذر ماه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و ۱۷:۱۵ تا ۱۹:۳۰ و در قالب مراسم‌های سخنرانی، مولودی‌خوانی و اجرای سرود و تواشیح در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این برنامه‌ها حجج‌اسلام مرتضی حائری، یعقوبی و سعدی پیرامون موضوعات وحدت از منظر قرآن و حدیث، خانواده سالم از منظر قرآن و حدیث و بیان سیره نبوی در قرآن به ایراد سخن می‌پردازند.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی ادامه داد: در ادامه این برنامه‌ها مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به اجرای مدیحه‌سرایی و مولودی خوانی، شعرای آئینی به اجرای شعرخوانی و گروه‌های همخوانی ودیعه‌الرسول، رضوان، ثارالله، بینات، ولی‌عصر (عج) و فدک‌الزهرا (س) به اجرای سرود و تواشیح می‌پردازند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: حضور در این برنامه‌های باشکوه ویژه عموم زائران و مجاوران امام رضا (ع) بوده است و حاضران در این محافل نورانی ضمن عرض تبریک این ایام فرخنده به، ولی نعتمان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) می‌توانند از برنامه‌های باشکوه تدارک دیده شده بهره‌مند شوند.

حسینی گفت: برنامه‏‌های پیش‌بینی شده در رواق امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد، ولی در دیگر اماکن متبرکه نیز برنامه‌‏های متنوع تدارک دیده شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها