مهدوی کیا به جمع خانواده بزرگ کهریزک پیوست

خبرگزاری بسیج: مهدی مهدوی‌کیا ورزشکار نام آشنای میهن عزیزمان ایران، میهمان خانواده بزرگ کهریزک شد.
کد خبر: ۸۹۵۶۶۷۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵

به گزارش روابط‌عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ خانواده بزرگ کهریزک، میهمانی نام آشنا داشت . مهدی مهدوی‌کیا ملی پوش اسبق فوتبال کشورمان که سالیان متمادی پیراهن مقدس تیم ملی را برتن کرده و به عنوان یکی از شاخص‌ترین ورزشکاران ایران عزیز در دل همه ورزشکاران و ورزش دوستان جای دارد. کهریزک را مسیر مهرورزی های خویش قرار داد تا شور و حال ورزشی را میان همه علاقمندان خود دو چندان کند.

 مهدی به اماکن مختلف این خانه بزرگ بویژه ورزشگاه پوریای ولی– محل تمرینات ورزشی معلولین توانمند کهریزک رفت و از نزدیک با نحوه زندگی این عزیزان بیش از پیش آشنا شد.

وی همچنین در نشستی با محمدرضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک، خوشحالی خود را از این حضور و پذیرایی دوستداران ورزش از وی اعلام کرد.

 مهدوی کیا درباره باورهای خود از آنچه در کهریزک دیده است نیز گفت : تا انسان از نزدیک محلی را که قبلاً تنها تعریفی از آن شنیده است را نبیند ، باورش سخت خواهد بود که شنیده‌ها همانی است که باید باشد. امروز به این باور رسیدم که معلولین بیش از آن چیزی که در تصور داشتم ، می‌توانند آسوده زندگی کنند، به تفریحات و سرگرمی‌ها و حتی ورزش‌های مورد علاقه خود بپردازند و دریک کلام زندگی کنند آنطور که خود می‌خواهند.

در ابتدای این دیدار، مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با خوش‌آمدگویی به یار مهربان و جدید این خانه بزرگ گفت: حضور افراد شاخص و ماندگاری چون شما در کهریزک که سالیان طولانی دل مردم عزیزمان را شاد کرده‌اید، باعث دلگرمی همه ما به ویژه سالخوردگان جامعه است که اینجا خانه و کاشانه آنان محسوب می‌شود.

 صوفی‌نژاد اخلاق، ادب ورزشی و متانت را از ویژگی‌های همیشگی یار جدید کهریزک دانست و تصریح کرد: به دوستان ورزشکار خود نیز سلام اهالی کهریزک را برسانید و از آنها نیز بخواهید تا با حضور مهربانانه خود در این خانه، دل سالمندان و معلولین زیادی را از نزدیک شادتر از همیشه نمایند.

ارسال نظرات