به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور سمنان یادواره شهدای مدافع حرم با عنوان دانشگری از دانشگاه در سالن شهدای هسته ای دانشگاه پیام نور سمنان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۵۶۶۶۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور سمنان یادواره شهدای مدافع حرم با عنوان دانشگری از دانشگاه در دانشگاه پیام نور سمنان برگزار گردید.

در این مراسم ابتدا دکتر پریمی رئیس دانشگاه پیام نور سمنان پس از خیر مقدم گویی به شرکت کنندگان در این مراسم در مورد مقام شهدا و مخصوصا شهدای مدافع حرم نکاتی ارائه نمودند.

همچنین دکتر غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق کفیل معاون بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) به سخنرانی در رابطه با شهید عباس دانشگر و شهادت در راه خدا پرداختند.

اجرای سرود توسط گروه رایحه وصال،شعرخوانی در رابطه با شهید دانشگر،خاطره گویی دوستان شهید دانشگر و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم از سایر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

این برنامه با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور سمنان،ستاد کنگره شهدای دانشجوی استان سمنان،دانشگاه پیام نور سمنان و هیت رزمندگان اسلام سمنان در سالن شهدای هسته ای دانشگاه پیام نور سمنان برگزار گردید.

شهید عباس دانشگر دانشجوی دانشگاه پیام نور سمنان بوده که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها