مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

قدرت بازدارندگی نظام به برکت روحیه ایستادگی در برابر استکبار است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در همایش بصیرت فرهنگی در مسجد شهدای مراغه با اشاره به نقش موثر ایران اسلامی در تحولات منطقه ای و جهانی گفت: اقتدار و قدرت بازدارندگی کنونی نظام اسلامی به برکت وجود روحیه ایستادگی در برابر استکبار به وجود آمده است.
کد خبر: ۸۹۵۶۶۵۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر افزود: هم اکنون به برکت خون شهدا، شاجاعت و درایت رهبری در کنار پشتوانه عظیم مردمی با تکیه بر روحیه جهادی و بسیجی، دستاوردهای بزرگی در جامعه اسلامی محقق کرده ایم.

وی ادامه داد: امنیت عمیق و پایدار نظام اسلامی در منطقه پرالتهاب خاورمیانه با وجود تشکل گروه های تروریستی و تکفیری توط نظام سلطه، در سایه مجاهدت های نیروهای انقلابی و منویات رهبری به وجود آمده است.

حجت الاسلام کاملی فر اضافه کرد: روحیه ایستادگی در برابر توطئه های استکبار جهانی موجب ایجاد شرایط بی نظیری برای مکتب تشییع در منطقه و جهان شده است.

وی گفت: اقتدار کنونی مکتب تشییع در منطقه و دنیا در طول تاریخ بی سابقه بوده و این امر به واسطه ترویج گفتمان انقلابی، روحیه ایثارگری و بسیجی محقق شده است.

حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به نقش بسیج در عرصه های مختلف و تحولات منطقه افزود: دور اندیشی های امام راحل و هدایت های رهبر انقلاب در تشکیل و اقتدار تفکر بسیجی، موجب ایجاد هسته های مردمی در سراسر دنیا از جمله در کشورهای منطقه شده است.

وی اضافه کرد: تشکیل جبهه مقاومت اسلامی با الهام گرفتن از تفکر بسیج موجب شکست گروه های تکفیری و تروریستی از جمله داعش در منطقه شده و نقشه های شوم نظام سلطه را نقش بر آب کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه نیز در این همایش گفت: اتحاد و انسجام بین امت اسلامی موجب شکست توطئه های دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام رحیم علی طالعی افزود: جبهه مقاومت اسلامی برگرفته از تفکر بسیجی همواره با تکیه بر ایجاد اتحاد بین امت اسلامی پیروز نبرد حق علیه باطل در منطقه است.

وی اضافه کرد: ترویج و تبیین گفتمان انقلابی و اسلامی با تکیه بر ایجاد انسجام بین امت اسلامی زمینه ساز شکست دشمنان خواهد بود.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار