«قانون اساسی و آرمان های انقلاب اسلامی» عنوان همایش امسال سازمان بسیج حقوقدانان است که یکشنبه ۱۲ آذر ماه، با سخنرانی آیت الله آملی لاریجانی ریاست محترم قوه قضاییه آغاز و با سخنرانی آقای دکتر کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۸۹۵۶۶۵۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲

به گزارش سرویس بسیج حقوقدانان خبرگزاری بسیج، دکتر مهدی بهرامیان با اشاره به فرارسیدن سالروز تصویب قانون اساسی گفت: ۱۲ آذر سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز بسیج حقوقدانان نامگذاری شده است، به همین منظور هر سال در استانها و سازمان مرکزی همایش جهت بزرگداشت این روز برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج حقودانان در ادامه با اشاره به برنامه سازمان بسیج حقودانان به مناسبت این روز گفت: «قانون اساسی و آرمان های انقلاب اسلامی» عنوان همایش امسال سازمان بسیج حقوقدانان است که یکشنبه ۱۲ آذر ماه، با سخنرانی آیت الله آملی لاریجانی ریاست محترم قوه قضاییه آغاز و با سخنرانی آقای دکتر کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان ادامه خواهد یافت.

وی تاکید کرد: در این مراسم همچنین برنامه ای جهت گرامیداشت شهید شاخص قشر که امسال به نام شهید عزیز محمد جلالی از شهدای حقوقدان فاجعه منا که ایشان جزء رزمندگان و مدافعین حرم نیز بوده اند نامگذاری شده است، در نظر گرفته شده است.

بهرامیان تاکید کرد: سازمان بسیج حقوقدانان مجموعه ای پویا و فراگیر، متشکل از حقوقدانان متعهد به نظام اسلامی و پایبند به ارزش های دینی و داوطلب در عرصه های مورد نیاز کشور است که با توجه به نوع ماموریت در برنامه های خود، هدایت و راهبری بسیج در قوه قضائیه، قوه مقننه، وزارت دادگستری، کانون وکلا و سردفتران را برعهده دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم این همایش و جلسات مشابه موجب هم افزایی بیشتر حقوقدانان و زمینه آسیب شناسی کارشناسی نظام حقوقی و قضایی کشور را جهت پیشبرد اهداف بلند انقلاب اسلامی مطابق رهنمودهای مقام عظمای ولایت امام خامنه ای (مدظله العالی) فراهم نماید. 

ارسال نظرات