خبرهای داغ:
فرماندار خوی؛

اتحاد و همدلی و تبعیت از مقام معظم رهبری رمز موفقیت انقلاب اسلامی

فرماندار خوی گفت: اتحاد و همدلی و تبعیت از مقام معظم رهبری رمز موفقیت انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۵۶۶۰۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سید محمدی عابدی فرماندار خوی در یادواره شهدای منطقه علی آباد خوی كه به همت پايگاه شهيد محمدزاده برگزارشد، با اشاره به اقدام هوشمندانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی در تشکیل بسیج مستضعفین اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی با در نظر گرفتن شرایط کشور در اول انقلاب و در جهت مقابله با دشمنان خارجی و داخلی و خنثی سازی توطئه ها، دستور تشکیل بسیج را صادر نمود .

وی نقطه قوت بسیج را حضور تمامی اقشار جامعه در آن عنوان نمود و افزود: بسیج از آغاز شکل گیری خود و با حضور تمامی اقشار جامعه در مسیر حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی در برابر دشمنان، گام های مهم و محکمی برداشته است .

فرماندار خوی با اشاره به نقش اساسی بسیج در دوران جنگ تحمیلی گفت: بسیج همیشه در صحنه وجود داشته و هم اکنون نیز با حضور آگاهانه و هوشمندانه خود در تمامی عرصه ها با آبیاری شجره طیبه انقلاب اسلامی، در برابر دشمنان و استکبار جهانی با قدرت ایستادگی می نماید .

عابدی در ادامه به نقش مهم و اساسی جمهوری اسلامی در تحولات منطقه و پیروزی های اخیر بر نیروهای استکباری داعش در سوریه و عراق و همچنین خنثی سازی نقشه های شوم استکبار جهانی اشاره کرد.

فرماندار خوی اتحاد و همدلی و تبعیت از مقام معظم رهبری را رمز موفقیت انقلاب اسلامی عنوان نمود و اظهار داشت:  ایمان به خدا، اتحاد، همدلی و تبعیت از ولایت فقیه از مهم‌ترین عوامل موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول ۳۸سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات