خبرهای داغ:
با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی همایش آثار و برکات ازدواج همزمان با سالروز ازدواج پیامبر بزرگوار اسلام وحضرت خدیجه کبری(س) به همت بسیج جامعه زنان سپاه خوی در حسینیه امام حسین(ع) (کوی صفا)ا ین شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۶۶۰۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این همایش که با حضور پرشور بسیجیان ولایی برگزار شد،  معاون هماهنگ کننده سپاه خوی بر لزوم ترویج فرهنگ ازدواج آسان تاکید  وگفت: ازدواج از سنت های اکید نبوی است و بایدبر اساس آموزه های اسلام شکل گیرد.

سرهنگ پاسدار عیوضلو افزود: جوانان می بایست با تمکین به سیره ائمه اطهار (ع) و الگو قرار دادن سبک زندگی ایشان، بنیان خانواده ای مستحکم وبه دور از تجمل و اسراف راپایه ریزی کنند .

وی با استناد به آیات و روایات تجمل گرایی را عامل فاصله گرفتن از سبک زندگی اسلامی عنوان کرد و گفت: تجمل گرایی و گرایش به تجملات دشواری های بسیاری را در زندگی ایجاد می کند .

عیوضلو در پایان با اشاره  بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ ازدواج آسان درجامعه   افزود: ترویج فرهنگ ازدواج آسان باعث کاهش آسیب ها وانحرافات درجامعه می شود .

در ادامه خواهر طلبه نداسادات محمدی پیرامون  سبک زندگی اسلامی مطالبی ایراد و گروه سرود  و تئاتر پایگاه ریحانه النبی آثار خود را ارائه دادند.

موضوع تئاتر ازدواج آسان و سخت بود و نتیجه هر دو ازدواج در پایان به عموم نشان داده شد.

گفتنی است در حاشیه این همایش سفره عقد عروس و دامادبه شکل سنتی و مدرن برپا شد و  برگزاری  مسابقه فرهنگی از دیگر برنامه های این مراسم به شمار می رفت.

ارسال نظرات