باقری در حاشیه نشست ستاد اربعین حسینی نیروهای مسلح گفت: تلاش های زیادی از جانب تروریست ها جهت ایجاد ناامنی گزارش و دستگیری های زیادی در عراق انجام شد که هیچکدام به منصه عمل نرسید.
کد خبر: ۸۹۵۶۵۶۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح امروز در حاشیه نشست ستاد اربعین حسینی نیروهای مسلح با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم پیاده روی اربعین امسال بحمدالله از نظر امنیت تردد و ترافیک در مبدا ها تا رسیدن به مرزها، عبور زائرین از مرز با نظم، انضباط و امنیت و ارامش کامل انجام شد.

وی ادامه داد: در حوزه اسکان، بهداشت و درمان و تغذیه زائران در مرز، و کشور عراق همکاری بسیار خوبی از جانب نیروهای مسلح با مسئولان مربوطه در کشور عراق صورت گرفت و کمک کردند به میزبان عزیز در جهت ارائه بهتر خدمات به خوبی صورت گرفت.

سرلشکر باقری با اشاره به خدمات دولت و ملت هراق به زائران امام حسین(ع) گفت: جا دارد از مسئولان کشور عراق در این رابطه قدردانی شود، چراکه کار بییاری انحام شد.

وی افزود: راهپیمایی امسال اربعین به جهت امنیت، سال نمونه ای بود و هیچ گونه حادثه تروریستی و امنیتی موفق اتفاق نیفتاد؛ با اینکه تلاش های زیادی از جانب تروریست ها جهت ایجاد ناامنی گزارش و دستگیری های زیادی در عراق انجام شد و توطئه های بسیاری صورت گرفت که هیچکدام به منصه عمل نرسید و همه زائرین ما با امنیت به کشور بازگشتند.

ارسال نظرات