به مناسبت گرامیداشت هفته بسیجگردهمایی بزرگ مودت بسیجیان با حضور فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) ،خانواده های معظم شهدا و مسئولین،امام جماعت وهیت امناء مساجد در محمد شهر برگزار شد
کد خبر: ۸۹۵۶۵۵۳
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار علی کوه خیل فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) درگردهمایی «شکوه مقاومت» که با حضور بسیجیان در محمد شهر برگزار شد ،ضمن تبریک پیروزی‌های جبهه مقاومت بر علیه گروهک تکفیری و انسان‌کش داعش و تسلیت جان‌ باختن تعدادی از هموطنان در استان کرمانشاه بر اثر زلزله اظهار داشت: حادثه ناگوار زلزله غرب کشور سبب داغدار شدن ملت ایران شده است.

وی در ادامه امنیت امروز جامعه را مرهون خون شهدا دانست و وظیفه ما را در قبال میراث شهدا سنگین خواندند.سرهنگ پاسدار علی کوه خیل امنیت مرزهای جمهوری اسلامی را از برکت خون شهدا دانست و یادآور شد: بیداری اسلامی دنیا را فراگرفته و دشمن بهتر از ما می‌داند که انقلاب اسلامی در خارج از مرزهای ایران در حال پیشرفت است. 

سرهنگ پاسدار علی کوه خیل فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) هفته بسیج را یادآور رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس دانست و خاطر نشان کرد : باید با حفظ روحیه استکبار ستیزی ، افزایش بصیرت و آگاهی و کوش به فرمان ولایت و رهبری بودن وارث خون شهدا و ادامه دهنده راه ایشان باشیم .

فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) افزود: نمایش اقتدار و آمادگی بسیجیان، تجدید سازمان و حفظ انسجام و تجدید بیعت بسیجیان با رهبر انقلاب  و آرمان‌های امام خمینی(ره ) و شهدا از اهداف گردهمای بسیجیان در 5 آذرماه است.

سردار حمزه میر تقی این یادگار دفاع مقدس در ادامه داد: جوانان در سرتاسر دنیا گمشده خود را در اسلام ناب محمدی پیدا کرده‌اند و متوجه شده‌اند آنچه که از آیین ومذهب به آن ها یاد دادند دروغی بیش نبوده است.

وی افزود : ما در سوریه و عراق توانستیم بسیجیان جهان اسلام از ٦ کشور جهان را ببینیم که امروز در مقابل زورگویان و رژیم صهیونیستی خواهند ایستاد و زمینه‌ساز حکومت عدل اللهی خواهند بود.

وی ادامه داد: بسیجیان البرز خودشان را پاکترین بسیجیان کشور معرفی خواهند کرد و برای بیعت مجدد با آرمانهای امام و رهبری از جانشان دریغ نخواهند کرد.

سردارحمزه میر تقی تصریح کرد: به برکت خون شهدا جهان در حال تغییر و تبدیل شدن به تمدن اسلام ناب محمدی است، که محور این تمدن و تغییر جمهوری اسلامی است و دنیا تشنه قدرت معنوی این نظام است ودر آخر به نفرات برتر تقدیر وتشکر شد.

 

خبرنگار بسیجی :  حمید سید آبادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها