به همت حوزه ۱۱۹ شهید اشرفی اصفهانی برگزار شد ؛
همزمان با هفته بسیج تجمع بسیجیان حوزه ۱۱۹ شهید اشرفی اصفهانی با سخنرانی حاج آقا اکبری و مداحی برادی مهدی سعیدی و با حضور جانشین محترم سپاه امام حسن مجتبی (ع) جناب سرهنگ شعبانی در امامزاده حسن (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۶۵۴۱
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، همزمان با هفته بسیج تجمع بسیجیان حوزه ۱۱۹ شهید اشرفی اصفهانی با سخنرانی و مداحی برادی مهدی سعیدی و با حضور جانشین محترم سپاه امام حسن مجتبی (ع) جناب سرهنگ شعبانی در امامزاده حسن (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در جمع بسیجیان اظهار داشت: تشکیل بسیج مستضعفین یک حرکت بزرگ و برنامه‌ای مدبرانه از سوی امام خمینی(ره) بود که این مهم اکنون به‌عنوان یک‌نهاد سازنده در نظام عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه اگر در کشوری نوای دل‌نشین بسیجی طنین‌انداز شود چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن کشور دور می‌شود افزود: اگر فعالیت‌های بسیج در یک جامعه خنثی شود باید منتظر حوادث بدی برای آن جامعه باشیم.

اکبری با اشاره به رشادت‌های جانبازان، ایثار گران و شهدای انقلاب و دفاع مقدس بیان کرد: حفاظت از انقلاب و پاسداری از خون شهیدان کوچک‌ترین وظیفه امروز بسیج است و باید نسبت به تحقق این هدف اهتمام ویژه‌ای بورزیم.

درپایان جوایزی به رسم یادبود به بسیجیان نمونه پایگاههای حوزه ۱۱۹ اهدا شد.

 

خبرنگار بسیجی :کمال زاده

ارسال نظرات
پر بیننده ها