خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهیده سمیه سپاه ناحیه همدان خبر داد
فرمانده حوزه شهیده سمیه سپاه ناحیه همدان از برگزاری کارگاه آموزشی هنری و نمایشگاه دستاوردهای بسیجیان به همت بانوان ولایی حوزه شهیده سمیه در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۶۵۳۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

برگزاری کارگاه آموزشی هنری به همت بانوان ولایی در همدانمریم رزجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: حوزه شهیده سمیه سپاه ناحیه همدان به‌ مناسبت هفته بسیج اقدام به برگزاری کارگاه آموزش هنری از قبیل عروس بافی، چرم دوزی، نمد دوزی و روبان کرد.

وی با بیان اینکه این کارگاه به صورت رایگان برای علاقه‌مندان برگزار شد، افزود: هدف از برگزاری این برنامه تلاش برای اشتغالزایی و پر کردن اوقاف فراغت شرکت‌کنندگان بود.

فرمانده حوزه شهیده سمیه سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی تعداد 20نفر شرکت کننده حضور داشت و مقرر شددر صورت تمایل و استقبال به صورت مستمر برگزار شود.

وی ادامه داد: همچنین از دیگر برنامه‌ها برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیجیان پایگاه شهیده ترک حوزه شهیده سمیه بود که این نمایشگاه برای فروش تولیدات و بازدید از فعالیت‌های بسیجیان برگزار شد.

رزجی عنوان کرد: در این نمایشگاه لباس‌های بافتنی، کاردستی با وسایل دور ریختی، ترشیجات و... به چشم می خورد.

وی یادآور شد: در حاشیه این نمایشگاه نیز پاسخ به سوالات شرعی و همچنین عرضه کتب مذهبی و مسابقاتی از قبیل خواندن شعر و قرآن برای کودکان همراه با اهدای جوایز وجود داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات