فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه از اعزام 160 دانش‌آموزان دختر ساوجی در قالب 4 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۶۵۳۱
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰

سرهنگ پاسدار علی رسولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی در ساوه؛ از اعزام دومین گروه از کاروان راهیان نور دانش‌آموزی دختر ساوجی به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: 160 نفر از دانش‌آموزان دختر این شهرستان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی با اشاره به ارزش و جایگاه مهم اردوهای راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: با توجه به جنگ نرمی که استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی هدف گرفته است، اتحاد کشور و ایمان خانواده‌ها را مورد تهاجم قرار داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با تاکید بر اینکه نبایستی در این جنگ آسوده نشست، گفت: متاسفانه آسیب این جنگ در آینده دامن‌گیر ملت ما می‌شود.

سرهنگ پاسدار رسولی با اشاره به تأثیر معنوی اردوی راهیان نور در روحیه دانش‌آموزان، تصریح کرد: دانش‌آموزان با حضور در این اردوها واقعیت‌های دوران هشت سال دفاع مقدس را درک می‌کنند.

وی با بیان اینکه راهیان نور یک حرکت فرهنگی تاثیرگذار است، گفت: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی یک دوره خودسازی و معنویت‌افزایی برای دانش‌آموزان در یک مقطع مهم زندگی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان در مدت 3 روز از مناطق عملیاتی اروندکنار، فتح‌المبین ، هویزه و شلمچه دیدن می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات