خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار دامغانی در دیدار مسئولین آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت: یکی از خصوصیات ذاتی بسیج آن است که هر تهدیدی را به یک فرصت تبدیل می‌کند که تهدید داعش به فرصت تشکیل هسته‌های مقاومت گردید.
کد خبر: ۸۹۵۶۵۲۲
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی در دیدار مسئولین آموزش و پرورش شهرستان به مناسبت هفته بسیج که با حضور مسئولین بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در دفتر فرماندهی سپاه شاهرود برگزار شد با تبریک ایام ماه ربیع و شکست سیاست‌های جبهه استکبار و داعش اظهار کرد: یکی از خصوصیات ذاتی بسیج آن است که هر تهدیدی را به یک فرصت تبدیل می‌کند که تهدید داعش به فرصت تشکیل هسته‌های مقاومت گردید و این تشکیلات مقدس است که خدا آن را درست کرده است.
وی با بیان اینکه هفته بسیج فرصتی برای بازخوانی فرمایشات امام و رهبری در مورد بسیج و اهمیت و لزوم شکل گیری و کارکرد‌های آن در عرصه‌های مختلف کاری و جهاد اکبر است افزود: امام تشکل بسیج را از الطاف جلیه خداوند عنوان می‌کند و رهبری فرزانه انقلاب بسیج را از طرف خداوند در قلب امام القاء شده می‌دانند.
دامغانی خاطر نشان کرد: شکل گیری بسیج از طلبه و دانشجو در واقع سوق دادن حرکت بسیج از عرصه نظامی به سمت جنگ نرم است که در سال ۱۳۶۷ امام با نگاه بلندش این مهم را توجه کردند و بیان فرمود: (من به صفا و خلوص بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم که با بسیجیانم محشور گرداند چرا که خود یک بسیجی ام.)
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بسیج را معجزه قرن بیان می‌فرمایند تصریح کرد: بسیج زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر (عج) است، چون بسیج لشکر مخلص خداست، اگر مسئولان نظام اسلامی از بسیج غفلت کنند قطعا در آتش دوزخ الهی خواهند سوخت.
فرمانده سپاه شاهرود با بیان این پرسش که آیا بسیج یک نهادی است متعلق به سپاه؟ گفت: بسیج متعلق به نظام و مردم و مجموعه دستگاه هاست و بسیج فراتر از یک تشکیلات سیاسی و نظامی و فرهنگی است، بسیج را نباید کوچک و محدود کرد و در مجموعه آموزش و پرورش این حس کاملاً وجود دارد که بسیج از بدنه مردم است.
وی با اشاره به سخن رهبر انقلاب که (انکار بسییج یا نابخردانه است یا خائنانه) تاکید کرد: بسیج از ابتدای تشکیل تا امروز در مسیر خود حرکت کرده و به معنای کلمه در دفاع از نظام و انقلاب و ارزش‌ها در خط مقدم بوده است و این به برکت حضور مردم و ولایت است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها