مسوول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: کارگاه تخصصی آموزش مبلغات سنتی و حوزوی با موضوع آموزش مفاهیم دینی و روش‌های تبلیغ در کردستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۶۵۰۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعیده لشکری مسوول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار کرد: کارگاه تخصصی آموزش مبلغات سنتی و حوزوی با موضوع آموزش مفاهیم دینی و روش‌های تبلیغ در سه شهر کردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری این کارگاه تخصصی اظهار کرد: کارگاه یاد شده در روز‌های نهم، دهم و یازدهم آذرماه سالجاری در کردستان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این کالرگاه تخصصی در شهرستان‌های قروه، بیجار و سنندج با حضور مبلغات، مربی مهد‌های کودک و پیش دبستانی، مسوولان موسسات قرآنی و مدیران کانون‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

مسوول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه برای برگزاری این دوره آموزشی از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه حضور خواهند یافت، گفت: حجت‌الاسلام مهدی زاده مدرس این کارگاه خواهند بود.

لشکری اضافه کرد: پیش بینی می‌شود ۵۰۰ نفر در این دوره‌ها شرکت نمایند و به شرکت کنندگان دوره گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.

وی هدف از برگزاری این کارگاه تخصصی را توانمندسازی مبلغات به‌عنوان ظرفیت مهم و اثرگذار جامعه عنوان کرد و گفت: طبق سیاستگذاری‌ها و برنامه ریزی‌های این اداره کل افراد شرکت کننده در این دوره آموزشی تا پایان سال به صورت ماهانه با حضور یکی از اساتید مجرب قم و در دوره‌های مختلف شرکت داده می‌شوند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات