فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: جوانان عصر حاضر نشان دادند که همواره فکر و روحیه بسیجی، عامل و فرمول نجات بخش بوده و است.
کد خبر: ۸۹۵۶۴۳۴
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی اظهار کرد: بسیج بدنه فعال ملت بوده و در همه صحنه ها حضور پرشور و گسترده ای دارد و این موضوع مایه سرور و خوشحالی ملت ایران اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب بسیج را بهترین حامی گفتمان انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: بسیج، کارآمدترین سلاح در برابر استکبار بوده و همواره به عنوان دشمن شناس ترین قشر بدنه ملت است.

وی با بیان اینکه قطعا جوانان بسیجی ادامه دهنده راه شهدا و تابع محض ولایت هستند، افزود: همین موضوع سبب یاس و ناامیدی دشمنان و مایه امید و افتخار دوستان انقلاب و بسیج است.

مولودی با اشاره به تقارن پیروزی جبهه مقاومت و هفته بسیج، تصریح کرد: تفکر و روحیه بسیجی بود که داعش را علی رغم همه حمایت هایی که از سوی قدرت های استکباری می شد، شکست داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: جوانان عصر حاضر نشان دادند که فکر و روحیه بسیجی، عامل و فرمول نجات بخش بوده و است.

وی افزود: امروز فکر الهی حضرت امام خمینی(ره) در جهان جا افتاده است و تنها راه کم کردن هیمنه و زور استکبار، قدرت و تفکر بسیجی است و به فضل الهی لشکر جهانی بسیج در دنیا در حال تشکیل است که گروه های مردمی و بسیجی شکل گرفته در منطقه نمونه ای از آن است.

ارسال نظرات