به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج 38 طرح عمرانی، محرومیت زدایی و سازندگی سپاه شهرستان چالدران به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۵۶۴۲۷
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اجرای این طرح ها از ابتدای سالجاری در قالب طرحهای سازندگی ، محرومیت زدایی و مردم یاری در ۳۰ روستای بخش مرکزی و دشتک این شهرستان شروع شده بود که با افتتاح این طرحها در طول هفته بسیج دراختیار روستاییان منطقه محرروم ومرزی چالدران قرار داده شد .

مسئول بسیج سازندگی سپاه چالدران در حاشیه افتتاح این مراسم ها گفت: این طرحها شامل احداث مسجد ، مرمت و ساماندهی راههای روستایی، احداث غسالخانه، خانه عالم ،کمک و تکمیل خانه های نیازمندان ، احداث حمام و سرویسهای بهداشتی و آب رسانی به روستاها می باشد .

سرهنگ دوم پاسدار یعقوب عبداله پور افزود: در مجموع برای اجرای این طرح ها افزون بر ۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

حجت الاسلام آقایی امام جمعه شهرستان چالدران نیزدر مراسم افتتاحیه این طرحها با بیان اینکه یکی از ویژگی های بسیج در میدان بودن و در عرصه های مختلف قدم گذاشتن است گفت : داشتن چنین ویژگی خاص موجبات عزت و سربلندی جامعه را فراهم نموده است.

فرمانده سپاه چالدران نیز در مراسم افتتاح این طرحها با اشاره به فعالیتهای بسیج سازندگی در این شهرستان به اجرای طرح ویزیت رایگان بیماران در این شهرستان اشاره کرد و گفت :این طرح در راستای خدمات بهداشتی و درمانی در طول هفته بسیج در روستاهای محروم و مرزی این شهرستان اجرا می شود .

سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری تصریح کرد : با بهره برداری از این طرحها افزون بر ۳ هزار خانوار روستایی و شهری این شهرستان از مزایای آنان بهره مند شده اند.

ارسال نظرات