فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد؛

برگزاری اولین رزمایش مشترک سپاه و نیروی انتظامی گیلان

سردار محمد عبدالله‌پور در همایش مشترک فرماندهان سپاه و ناجا استان گیلان گفت: اولین رزمایش مشترک سپاه و ناجا به منظور پیشگیری از آشوب‌های خیابانی و امنیتی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۵۶۴۲۳
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، همایش بزرگ وحدت فرماندهان سپاه قدس گیلان و نیروی انتظامی گیلان پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در سالن همایش‌های نیروی انتظامی گیلان  به منظور ایجاد وحدت و مودت میان فرماندهان سپاه قدس گیلان و نیروی انتظامی استان گیلان و با حضور خانواده‌ی شهید مدافع حرم بابک نوری هریس برگزار شد.

سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان به تشریح برنامه های بسیج پرداخت و گفت: امروزه ماموریت‌های سپاه و ناجا خصوصاً در حوزه‌های اجتماعی، امنیتی و فرهنگی بسیار به‌هم تنیده و چسبیده است.

وی بیان کرد: در هفته‌ی آینده اولین رزمایش مشترک سپاه و ناجا به‌منظور پیشگیری از آشوب‌های خیابانی و امنیتی برگزار خواهد شد.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به برنامه‌های بسیج اذعان کرد: عمده فعالیت‌های سازمان بسیج در حوزه‌ی مسائل اجتماعی اولویت خواهد داشت و در واقع حول محورهایی خواهد بود که مورد نیاز آحاد جامعه باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان از آغاز گشت‌زنی‌های بسیجیان هم‌زمان با سرار کشور خبر داد و تصریح کرد:  گشت محله‌محور از برنامه‌هایی است که هدف آن کمک به امنیت آفرینان ناجا و در راستای کاهش جرایم است.

وی به معضلات حاشیه نشینی در استان گیلان اشاره کرد و افزود: برای جلوگیری از مشکلات موجود در شهرهای حاشیه ای استان گیلان و در سه نقطه ی این استان و به منظور مبارزه با توزیع و استعمال مواد مخدر با کمک نیروی انتظامی این استان آغاز شده است.

 

ارسال نظرات